Re: debian-greek-community

Καλησπέρα στην όμορφη λίστα των χρηστών debian, των μελών της κοινότητας debian, των μελλοντικών μεταφραστών debian και των μελών της κοινότητας /bin/sed που χρησιμοποιούν debian!

Όπως ίσως θα σας έχω ξαναπεί είμαι κι εγώ ένας ενθουσιώδης χρήστης και μεταφραστής debian από τότε που βάλανε στο debian το gnome3 και εκείνο το όμορφο menu εγκατάστασης που μοιάζει με πρωτόγονο ubuntu και πατάς next next next και μετά γίνεσαι χρήστης debian!

Αυτό που θα ήθελα να σας ρωτήσω, αν και πιθανώς να μην είναι η κατάλληλη λίστα είναι εάν όλοι εμείς που έχουμε lower και proficiency στα αγγλικά και μεταφράζουμε τόσο καιρό το debian θα δημιουργήσουμε τελικά μια κοινότητα χρηστών, μια κοινότητα μεταφραστών και κάποιο διοικητικό συμβούλιο με μέλη τα πιο ομιλητικά μέλη της λίστας debian ή θα πρέπει να πάμε σε άλλη διανομή να συνεισφέρουμε δυναμικά και να βάλουμε τα ονόματά μας στο about της μετάφρασης.

Σε περίπτωση που δεν έχουμε ελπίδες να δημιουργήσουμε κάτι σε debian θα μπορούσατε να μας συστήσετε κάποια άλλη διανομή που δεν έχει ήδη κοινότητα, ambassadors και 2-3 Δ.Σ. ώστε να μπορέσουμε να είμαστε οι πρωτοπόροι ιδρυτές και ambassadors της;

Σας ευχαριστώ πολύ όλους εκ των προτέρων,
Λεωνίδας

Leonidas Boukouvalas,
Debian User,
Debian Translator,
Proud Member of the Ano Panagia's Debian Users' Team