Re: debian-greek-community

On Thu, 9 Aug 2012 19:59:11 +0300
Gregory Potamianos <gregpuppy@gmail.com> wrote:
> Εχμ, όποια τεχνική ερώτηση έχει σταλθεί στη λίστα έχει απαντηθεί ή
> τουλάχιστον κάποιος
> έχει ασχοληθεί. Grnet/#debian υπάρχει κανάλι όπως γνωρίζεις και
> μπαίνει κόσμος και ρωτάει
> κατά καιρούς. ΠΟΥ το είδες πως δέν υπάρχει υποστήριξη;

wtf. Το focus είναι για πολλωστή φορά σε Έλληνες χρήστες, για τον ίδιο
λόγο που υπάρχει debian-fr, debian-it, κλπ. Και το Grnet τι σχέση έχει;
Το oftc καλώς ή κακώς είναι το network που επιλέχτηκε από το debian και
το grnet δεν είναι. Ας υπάρχει και το grnet/#debian, λες και είπε
κανένας να καταργηθεί.

> Και τώρα λοιπόν που έχουν μαζέψει ακόμα και στην Ελλάδα τόσο κόσμο το
> fedora/ubuntu/suse με όποιο τεσπά τρόπο, για δείξε μου
> πόσους devs έχουν μαζέψει; Το μόνο που βλέπω είναι διάφοροι που το
> μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να μεταφράζουν λεξούλες. Δεν λέω καλές
> οι μεταφράσεις αλλά το χουμε ξεφτυλίσει. Προσωπικά έλληνες devs σε
> διανομές ξέρω μόνο στο debian και στο gentoo.

Στατιστικά και μόνο να το δείς, είναι πιο πιθανό να βγάλεις ένα
developer από ένα userbase των 1000 παρά από ένα userbase των 5.
Αυτοί που τώρα "μεταφράζουν λεξούλες" όπως το κοροιδεύεις εσύ -και btw
δεν είσαι εσύ αυτός που θα κρίνει πόσο σημαντικό ή όχι είναι αυτό αλλά
ούτε και θα το συζητήσουμε τώρα- μπορεί σε μερικούς μήνες/χρόνια να
είναι developers.

> Και για να έχουμε καλό ερώτημα, ο original poster στάλθηκε από εσένα
> εδω; Εάν ναι γιατί δεν του είχες πει ήδη αυτά που του έστειλα στο
> δεύτερο mail μου για το πως να κάνει contribute στο handbook ΣΩΣΤΑ;
> Και να έρθει εδώ να δώσει απλά ένα link στο weblate ή ένα github repo
> ώστε να έχουμε αποφύγει όλο το αρχικό σπαμ με τα "test test test", τα
> κενά mail και όλον τον επικείμενο χαμό; Γιατί δεν του έδωσες ένα λινκ
> για etiquette σε mailing-lists και πόσταρε html, απαντούσε με
> top-posting κλπ; Μα τι κάνετε εκεί στο oftc που δεν υπάρχει χρόνος για
> να τους πει κάποιος τα βασικά;

Όχι δεν τον έστειλα εγώ. Δεν "στέλνω" κόσμο να ρωτάει για μένα.
Και στο OFTC ίσως να έχουμε αρκετό δρόμο ακόμα να διανύσουμε για να
φτάσουμε το δικό σου επίπεδο. Όσον αφορά netiquette, html mail,
top-posting, προσωπικά με πειράζει περισσότερο το δικό σου ύφος και η
αγένειά σου και όχι το άν κάποιος κάνει html top-post. Και όχι δεν έχω
ιδέα για το debian handbook, γιατί δεν ασχολούμαι με αυτό, εξού και το
επιχείρημα που προσπαθώ να εκφράσω τόσο καιρό, ΔΕΝ γίνεται ένα άτομο να
τα ξέρει/κάνει όλα. Εγώ δεν έχω ιδέα για το debian-handbook. Εσύ που
έχεις πολύ καλά έκανες και τα ανέφερες, αλλά το ύφος σου όμως μου
θυμίζει κάτι ξερόλες που μέσα στην ημιμάθειά τους σνομπάρουν όλους τους
άλλους που τολμούν και κάνουν λάθη. Απλά μερικές φορές έχε υπόψιν σου
ότι ίσως συναντήσεις και άτομα που *ίσως* ξέρουν και έχουν δεί λίγα
παραπάνω από σένα (πως τολμάω και το ξεστομίζω κάτι τέτοιο ε;).
Friendly advice: λίγη μετριοφροσύνη δε βλάπτει.

Κώστας

PS. Stop cc'ing me.