Re: debian-greek-community

2012/8/9 Konstantinos Margaritis <konstantinos.margaritis@freevec.org>:

> Καλά νομίζω ότι έχεις μεγάλη ιδέα για τους debianάδες και υποτιμάς πολύ
> τους υπόλοιπους. Άλλα έστω ότι έχεις δίκιο. Τι σχέση έχει αυτό με αυτό
> που ρωτησα αρχικά; Ρώτησα γιατί αυτοί έχουν χρήστες που ασχολούνται με
> την υποστήριξη της διανομής σε άλλους χρήστες -για να μην χρησιμοποιήσω
> τον όρο κοινότητα- και εμείς δεν έχουμε, απλή ερώτηση. Τι σχέση έχουν
> τα pulseaudio, systemd και οι τσόντες.

Εχμ, όποια τεχνική ερώτηση έχει σταλθεί στη λίστα έχει απαντηθεί ή
τουλάχιστον κάποιος
έχει ασχοληθεί. Grnet/#debian υπάρχει κανάλι όπως γνωρίζεις και
μπαίνει κόσμος και ρωτάει
κατά καιρούς. ΠΟΥ το είδες πως δέν υπάρχει υποστήριξη;

> Λάθος. ΔΕΝ είναι μόνο από και για τεχνικά άτομα. Είναι για όλους τους
> χρήστες, δεν είναι δα και τόσο user-unfriendly, δεν είμαστε στο 1995.
Απόψεις υπάρχουν πολλές, νουνού όμως ένα. Ότι και να προσπαθεί να
κάνει το debian, αυτό
προσωπικά πιστεύω πως κάνει καλά.

> Τουλάχιστον τα βασικά DEs (Gnome/KDE/XFCE) παίζουν out of the box στο
> Debian. Τα υπόλοιπα όντως θέλουν configuration.

Όντως δεν καταλαβαινόμαστε, βλέπεις κάπου να λέω ότι δεν παίζει κάτι
στο debian out-of-the-box;
Για το ubuntu μιλάω που για να παίζουν τα πάντα όπως τα θέλουν έχουν
βγάλει {k,x,l}buntu και τώρα
τα σκοτώνουν επειδή δεν μπορούν να τα συντηρούν.

> [...]
> τόσα χρόνια. Για να έχουμε μια ομάδα που θα μπορεί να κρατάει
> up-to-date μεταφράσεις όπως πχ κάνουν οι Γάλλοι και οι Νορβηγοί. Για να
> οργανώνουμε miniconfs και να έρχονται developers από έξω και να μην
> είμαστε μόνο 2-3 Έλληνες ή να μπορώ να πω στον DPL "θέλω funding για
> ένα local miniconf" και να μη με πάρει με τις ντομάτες. Για να
> φέρουμε πχ το debconf *καποτε* στην Ελλάδα και να υπάρχει μια
> ομάδα που να μπορεί να βοηθήσει. Για να υπάρχουν άτομα που θα
> βοηθούν νέους υποψήφιους maintainers που θέλουν να συνεισφέρουν. Θέλεις

Και τώρα λοιπόν που έχουν μαζέψει ακόμα και στην Ελλάδα τόσο κόσμο το
fedora/ubuntu/suse με όποιο τεσπά τρόπο, για δείξε μου
πόσους devs έχουν μαζέψει; Το μόνο που βλέπω είναι διάφοροι που το
μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να μεταφράζουν λεξούλες. Δεν λέω καλές
οι μεταφράσεις αλλά το χουμε ξεφτυλίσει. Προσωπικά έλληνες devs σε
διανομές ξέρω μόνο στο debian και στο gentoo.

Και για να έχουμε καλό ερώτημα, ο original poster στάλθηκε από εσένα
εδω; Εάν ναι γιατί δεν του είχες πει ήδη αυτά που του έστειλα στο
δεύτερο mail μου για το πως να κάνει contribute στο handbook ΣΩΣΤΑ;
Και να έρθει εδώ να δώσει απλά ένα link στο weblate ή ένα github repo
ώστε να έχουμε αποφύγει όλο το αρχικό σπαμ με τα "test test test", τα
κενά mail και όλον τον επικείμενο χαμό; Γιατί δεν του έδωσες ένα λινκ
για etiquette σε mailing-lists και πόσταρε html, απαντούσε με
top-posting κλπ; Μα τι κάνετε εκεί στο oftc που δεν υπάρχει χρόνος για
να τους πει κάποιος τα βασικά;

Βαρέθηκα, κατεβάστε και ομάδα στην Γ εθνική αμα θέλετε.