Re: debian-greek-community

2012/8/9 Konstantinos Margaritis <konstantinos.margaritis@freevec.org>:

> Μέχρι τώρα αυτό κατάλαβες ότι προτείνω/ρωτάω; Να έχουμε ένα forum με
> 9/10 threads αναπάντητα; Άλλο ρώτησα. Γιατί για τους άλλους είναι οκ να
> έχουν κοινότητα (or whatever, μην κολλάμε στο όνομα, πες το ομάδα ούτε
> μένα μου αρέσει το κοινότητα) και για εμάς είναι θέμα flame κάθε φορά;

Εσύ απο όλα τα παραπάνω αυτό κατάλαβες; Σου παραθέτω παραδείγματα που όντως
στο debian τα αποφεύγεις (μέχρι στιγμής), αλλά στις υπόλοιπες διανομές
τους τα έχουν φορέσει καπέλο.

Όταν  το userbase σου δεν είναι τεχνικοί αλλά άσχετοι που το μόνο που
θέλουν είναι να παίζει
η τσόντα τους και να κουνιέται το παραθυράκι χαρωπά, τέτοιες αλλαγές
προωθούνται, εις βάρος σου.

Το debian όπως το βλέπω εγώ είναι μια διανομή από τεχνικά άτομα για
τεχνικά άτομα και μια καλή βάση για εκατοντάδες άλλες διανομές.
Αν προσπαθήσεις να το κάνεις streamline και να παίζουν τα πάντα
αυτόματα θα καταλήξεις να έχεις κάτι σαν το ubuntu όπου υπάρχει ΕΝΑ
approved DE όπου λειτουργούν όλα αυτόματα και από το γραφικό και σε
όλα τα υπόλοιπα DEs/WMs δεν δουλεύει τίποτα, δεν παραμετροποιείται
τίποτα εκτός αν έχεις γνώση και πολύ χρόνο.

> Ναι, αλλά για σεμινάρια και BSPs;

Σεμινάρια (γενικά) όπως  γνωρίζεις γινόντουσαν και γίνονται από
διάφορες ομάδες (foss, Software libre society, hackerspace κλπ).
Θες ειδικά για debian και γιατί; Installfests (σε περίπτωση που αυτό
εννοείς) τα θεωρώ παντελώς άχρηστα, ειδικά από τη στιγμή που δεν
χρειάζεται πια να κάθεσαι να κάνεις compile
custom kernels και να ψάχνεις να βρεις γιατί ο Xfree86 δεν βρίσκει τη
μπαχατέλα κάρτα σου και πέφτει σε vt.

BSPs όπως έχω ξαναπεί, είμαι μέσα λόγο δεν βρίσκω βέβαια να πρέπει να
βαφτιστείς κοινότητα. Η ML εδώ είναι, αν θεωρείς πως έχεις χρόνο
να διοργανώσεις ένα (διοργάνωση εννοώ ένα introduction στο bts, πως
στέλνουμε patches κλπ) στέλνεις ένα mail, ψάχνουμε να βρούμε χώρο άν
θέλουμε φυσικό χώρο, συμφωνούμε σε μια μέρα και ώρα με ένα doodle και
τέλος.

Τι νομίζεις πως θα αλλάξει στο καλύτερο μαζεύοντας 5-10 άτομα και
βαφτίζοντας τα "κοινότητα"; Η "κοινότητα" είναι μια μαρκετινίστικη
ταμπέλα των εταιριών udabu/fedora για να νοιώθουν τα fanboys τους
ενωμένα κάτω από μια ομπρελίτσα και να κάνουν μαζώξεις και release
parties για να προωθούν το brand name τους.