Re: debian-greek-community

On Thu, 9 Aug 2012 17:56:29 +0300
Gregory Potamianos <gregpuppy@gmail.com> wrote:
> Επειδή δεν θέλω το debian να γίνει ούτε ubuntu ούτε fedora ούτε suse.
> Δεν θέλω ούτε 3D
> εφεδάκια, ούτε να αλλάζω keyboard mapping γράφοντας 30 γραμμές xml,
> ούτε τη μαλακία του
> poettering που λέγεται pulseaudio και δεν παίζει σωστά σχεδόν ποτέ,
> ούτε την άλλη μαλακία του
> poettering που λέγεται systemd και η μόνη της αξία είναι να bootarei
> το σύστημα σε 3ns, ουτε την παράλλη
> μαλακία του poettering που λέγεται journald και αποφάσισε να πετάξει
> τα ωραία μου logfiles με binary blobs.

Όλα αυτά που μου αναφέρεις -με εξαίρεση το journald για το οποίο πρώτη
φορά το ακούω ομολογώ- είναι ήδη στο debian, by default το gnome3
και το kde έχουν 3d εφεδάκια, by default εγκαθίσταται το pulseaudio
πλέον και ναί ούτε μένα μ' αρέσει και το σιχαίνομαι, το systemd είναι
πλέον στα σκαριά και υπάρχουν πολλοί που το προωθούν να γίνει default -η
αλήθεια είναι ότι μου αρέσει το concept του και δεν είναι μόνο το
boottime αλλά αυτό είναι άλλο thread. Τέλος πάντων, αυτά είναι τεχνικά
θέματα και πάντα υπάρχουν αυτοί που θα διαφωνούν σε τέτοια. Δεν είναι
όμως εκεί το πρόβλημά μας.

> Θέλω το debian μου να δουλεύει σωστά και σταθερά στους servers μου .-

Βάζεις pulseaudio, 3d, και systemd (=experimental) σε servers? Τότε τι
σε πειράζουν όλα τα παραπάνω; Έχω debian πλέον σε όλα τα συστήματά μου,
από servers και laptops μέχρι pandaboards και efika. Στα arm δεν έχω
καν gnome3/pulseaudio/κλπ, οπότε δε με ενοχλούν. Και αυτό είναι το καλό
με το debian, δε σε υποχρεώνει σου προτείνει.

> Φτιάξε κοινότητα εσύ να γίνει το debian όπως το ubuntu που στο
> ubuntuforums ούτε το 1/10 των threads δεν είναι solved
> και το μόνο που ξέρουν να γράφουν είναι "it doesn't work for me
> either" επί 125 posts χωρίς λύση και για να βρεις μια σωστή λύση στο
> πρόβλημά σου στο google πρέπει κάθε φορά να γράφεις
> -site:ubuntuforums.org ή σαν το fedora
> που είναι alpha testers για τις αηδίες που θέλει να βάλει η Redhat στη
> μεθεπόμενη έκδοση του RHEL.

Μέχρι τώρα αυτό κατάλαβες ότι προτείνω/ρωτάω; Να έχουμε ένα forum με
9/10 threads αναπάντητα; Άλλο ρώτησα. Γιατί για τους άλλους είναι οκ να
έχουν κοινότητα (or whatever, μην κολλάμε στο όνομα, πες το ομάδα ούτε
μένα μου αρέσει το κοινότητα) και για εμάς είναι θέμα flame κάθε φορά;

> Για καφέ και φαί βγαίνουμε και χωρίς να βαφτιζόμαστε ελληνική
> "κοινότητα" debian.

Ναι, αλλά για σεμινάρια και BSPs;