Re: debian-greek-community

σπερεζ,

προσωπικα αυτο με τα σεμιναρια με ψηνει. αλλα και για μπυρες ισως.

συνηθως μεσα απο events μαζευεται μια ομαδα ανθρωπων -που
ενδιαφερεται-, να στησει κατι.
να λεει καποιος ετσι αοριστα μεσα απο μια ψοφια λιστα, ελα στο
irc/forum μου να γινουμε κοινοτητα, ειναι λιγο ubuntικο....
χρειαζεται μια βαση να το στηριξει πρωτα...

και φυσικα το να ασχοληθω με κοινοτητες του στυλ, "εχω κουπα τσαγιου
debian καλυτερη απο τη δικη σου", δε με ενδιαφερει.
αυτα ειναι για εταιρικους πελατες (ubuntu,fedora,opensuse) ...

dp