Re: debian-greek-community

2012/8/9 Konstantinos Margaritis <konstantinos.margaritis@freevec.org>:

> [...]
> διαφορά έχει πχ το OpenSUSE ή το Fedora ή το Ubuntu που έχουν
> "κοινότητες" -δε μου αρέσει ο όρος και το έχω ξαναπεί, for clarity's
> sake ας ορίσουμε κοινότητα ένα πλήθος ατόμων τα οποία ασχολούνται
> ενεργά με την υποστήριξη/προώθηση (και σπανιότερα το development, γιατί
> δεν είναι αυτός ο σκοπός ύπαρξής τους άλλωστε) ενός project. Γιατί εκεί
> οι χρήστες ασχολούνται και οι λίστες δεν είναι joke list και στη δική
> μας περίπτωση είναι; Δεν είναι ρητορικές ερωτήσεις πραγματικά θέλω να
> μάθω κι εγώ για να καταλάβω τι σκατά έχω κάνει λάθος ως τώρα.

Επειδή δεν θέλω το debian να γίνει ούτε ubuntu ούτε fedora ούτε suse.
Δεν θέλω ούτε 3D
εφεδάκια, ούτε να αλλάζω keyboard mapping γράφοντας 30 γραμμές xml,
ούτε τη μαλακία του
poettering που λέγεται pulseaudio και δεν παίζει σωστά σχεδόν ποτέ,
ούτε την άλλη μαλακία του
poettering που λέγεται systemd και η μόνη της αξία είναι να bootarei
το σύστημα σε 3ns, ουτε την παράλλη
μαλακία του poettering που λέγεται journald και αποφάσισε να πετάξει
τα ωραία μου logfiles με binary blobs.

Θέλω το debian μου να δουλεύει σωστά και σταθερά στους servers μου .-

Φτιάξε κοινότητα εσύ να γίνει το debian όπως το ubuntu που στο
ubuntuforums ούτε το 1/10 των threads δεν είναι solved
και το μόνο που ξέρουν να γράφουν είναι "it doesn't work for me
either" επί 125 posts χωρίς λύση και για να βρεις μια σωστή λύση στο
πρόβλημά σου στο google πρέπει κάθε φορά να γράφεις
-site:ubuntuforums.org ή σαν το fedora
που είναι alpha testers για τις αηδίες που θέλει να βάλει η Redhat στη
μεθεπόμενη έκδοση του RHEL.

> Θέλει events; Δηλαδή αν οργανώναμε πχ κάθε 2-3 μήνες debian
> translations/bug fixing/beer/coffee/σουβλάκι συναντήσεις θα είχαμε
> κόσμο; Αν οργανώναμε σεμινάρια θα είχαμε; Αν ξηλώναμε το site και
> βάζαμε ένα forum θα είχαμε;

Για καφέ και φαί βγαίνουμε και χωρίς να βαφτιζόμαστε ελληνική
"κοινότητα" debian.

Αυτά.