Re: debian-greek-community

On Thu, Aug 09, 2012 at 03:19:26PM +0300, Gregory Potamianos wrote:
2012/8/9 vangelis mouhtsis <vangelis@gnugr.org>>> Για την μετάφραση έχω ήδη ξεκινήσει όπως προανάφερα κι απλώς το κοινοποίησα> στη λίστα για να μπορεί κάποιος που ενδιαφέρεται να συμμετάσχει.> Τώρα για τις "φανφάρες και πίπες", δεν μου λες φίλε μου τελικά ποιός νομίζεις οτι είσαι> και μπορείς να μιλάς έτσι;
Γραμματέας της ελληνικής κοινότητας /bin/sed [1]
[1] http://binsed.gr