Re: Ζητείται συντονιστής για τις λίστες debian-*-greek@lists.debian.org

On Wednesday 21 March 2012 11:41:04 Simos Xenitellis wrote:
> Η ελληνική λίστα Debian (debian-user-greek) χρησιμοποιεί σε ένα βαθμό
> το ελληνικό περιβάλλον στη διανομή Debian. Και το βασικό γραφικό
> περιβάλλον του Debian είναι το GNOME. Ήδη στο planet.gnome.gr υπάρχουν
> τα ελληνικά ιστολόγια διανομών που βασίζονται σε GNOME, και θα ήταν
> καλό να μπει τουλάχιστον το αντίστοιχο για Debian.gr, αν υπάρχει
> τέτοιο.

Δεν έχω αντίρρηση, αλλά δεν υπάρχει και πολύ νέο περιεχόμενο ώστε να μπορεί
κάποιος να πει ότι χρειάζεται κάτι τέτοιο.

> Υπάρχει ανοικτό τέτοιο κάλεσμα; Αν όχι, μπορείς να συντάξεις ένα σχετικό
> μήνυμα;

Υπήρχε, όχι πλέον:

http://www.debian.gr/news/wanted-co-admin-gia-debiangr
http://www.debian.gr/news/neos-diaxeiristis-toy-debiangr
http://www.debian.gr/news/debiangr

> Τα άτομα από Ελλάδα (και Κύπρο;) που έχουν ενδιαφέρον για το Debian
> και συμμετέχουν, δημιουργούν μια κοινότητα.
> Αυτή τη στιγμή δεν είναι από τις καλύτερες που υπάρχουν, οπότε υπάρχει
> περιθώριο για βελτίωση.

Σίγουρα υπάρχει περιθώριο για βελτίωση, εξαρτάται όμως τι εννοεί ο καθένας με
αυτό. Δεν είναι λίστα για development, δεν είναι λίστα για μεταφράσεις, δεν
είναι ούτε καν αμιγής λίστα για υποστήριξη, είναι λίστα για επικοινωνία μεταξύ
Ελλήνων χρηστών -από τις χιλιάδες που υπάρχουν για ισάριθμους χρήστες

> Αν στις λίστες @lists.debian.org δεν υπάρχει η τεχνική δυνατότητα για
> moderation μηνυμάτων, τότε πρέπει να δημιουργηθούν νέες λίστες από την
> ομάδα που αναλαμβάνει το debian.gr.

Χωρίς να το θεωρώ ασύμβατο, δε βλέπω γιατί η ίδια ομάδα πρέπει να συντηρεί και
τα δύο. Και σε τελική τί το τόσο φοβερά απαιτητικό έχει μια λίστα ώστε να
χρειάζεται συντήρηση; (μη μου αναφέρεις το moderation των flamatory posts
please).

> Είναι στο χέρι αυτών που θα ηγηθούν την προσπάθεια και θα συντονίσουν
> κατά το http://www.debian.org/MailingLists/#codeofconduct

Μερικά παραδείγματα:

http://lists.debian.org/debian-devel/
http://lists.debian.org/debian-arm/

ακόμα και

http://lists.debian.org/debian-private/

This list is not moderated; posting is allowed by anyone.

Είμαι 100% αντίθετος στο moderation της λίστας. Αν κάποιος υπερβεί τα όρια,
υπάρχουν listmasters που κάνουν advice/warn/kick/ban. Δεν έχω δει κάτι τέτοιο
ως τώρα -η αν το έχω δει δεν με ενόχλησε τόσο ώστε να ενοχλήσω εγώ με τη σειρά
μου τους listmasters. Μπορούμε να αφήσουμε το θέμα του moderation στην άκρη;
Μπορεί να μην είναι δικιά μου λίστα, αλλά θα εμποδίσω το moderation όσο μπορώ.