Re: Ζητείται συντονιστής για τις λίστες debian-*-greek@lists.debian.org

On Sunday 11 March 2012 23:46:05 Simos Xenitellis wrote:
> Παρακολουθώ με ενδιαφέρον όσα λέγονται στη λίστα αυτή.
>
> Ένα από τα στραβά που βλέπω είναι ότι η ανακοίνωση για το
> planet.gnome.gr έχει φύγει οφφ-τόπικ.

η ανακοίνωση ήταν off topic εξ αρχής, η αντίδραση απλά φυσιολογική.

> Χωρίς κάποιου είδους συντονισμού, μια λίστα καταντά αφόρητη,

Είμαι εγγεγραμμένος σε ΠΑΡΑ πολλές λίστες στις οποίες ΔΕΝ υπάρχει moderator.
Το βρίσκω καλό σημάδι για την ποιότητα των συνδρομητών. Αλλά και ο πιο ήπιος
συνδρομητής θα εκνευριστεί με άσχετα posts. Και για να είμαι και πιο
συγκεκριμένος, δεν θεωρώ τη δημιουργία ενός blog planet αξιόλογο project ώστε
να επικροτήσω την ανακοίνωσή του σε μια άσχετη λίστα, δεν έχει να κάνει με
δημιουργία κώδικα ή οποιασδήποτε άλλης δραστηριότητας που να βοηθάει το
project -ή εμμέσως το Debian- και το ότι ασχολούμαστε τόσο πολύ με αυτό είναι
ήδη too much -προσοχή δεν έχω τίποτε εναντίον του Gnome ή του εξελληνισμού
του, τουναντίον, μόνο απέναντι στα blogs και στα planets. Και αν πιστεύεις ότι
ένα project προοδεύει επειδή έχει planet, μάλλον θα ξεκινήσουμε νέο flamewar
γι' αυτό το θέμα. Short answer: δεν έχει καμία σχέση με την πρόοδο του.

> Είναι τόσο απλός κανόνας, ωστόσο αρκετοί δεν τον καταλαβαίνουν.

Από το URL που εσύ μου έστειλες:

«The mailing lists exist to foster the development and use of Debian.
Non-constructive or off-topic messages, along with other abuses, are
not welcome.»

Ισχύει both ways.

> Καταλαβαίνω ότι για κάποια άτομα δεν υπάρχει το ενδιαφέρον να φτιαχτεί
> μια κοινότητα υποστήριξης Debian στην Ελλάδα.
> Αυτό που χρειάζεται να γίνει, είναι τα άτομα που δεν έχουν το
> ενδιαφέρον, να αφήσουν όσους έχουν το ενδιαφέρον.
> Δεν ξέρω ποιος ηγείται τώρα ηθικά το debian.gr. Αν υπάρχει τέτοιο
> άτομο, τότε ας κάνει ένα κάλεσμα
> για νέο άτομο/άτομα που να ηγηθούν την προσπάθεια ώστε να φτιαχτεί
> κοινότητα Debian.gr.

Άλλο η λίστα, άλλο η "κοινότητα" των Ελλήνων χρηστών Debian και άλλο to
Debian.gr (ο ιστότοπος). Σε ποιο αναφέρεσαι; Αν στο τελευταίο, είχα κάνει ήδη
δύο αποτυχημένες προσπάθειες να το δώσω σε κάποιους στο παρελθόν για
διαχείριση και τελικά το μετάνιωσα γιατί ο ιστότοπος είχε φτάσει στο σημείο να
είναι down συνέχεια. Προς το παρόν κρατάω ακόμα τη διαχείριση μέχρι να βρω
κάποιον να ενδιαφέρεται πραγματικά.

Όσον αφορά τη λίστα, το έχω πει ότι δεν έχω σχέση, και όσον αφορά την
κοινότητα, δεν έχω γνώση κάποιας τέτοιας κοινότητας, please correct me if I'm
wrong.

> Οπότε, αν υπάρχει ενδιαφέρον να μεγαλώσει η ομάδα των ατόμων που
> ασχολούνται με το Debian, Debian.gr,
> τότε χρειάζεται άτομο/άτομα να ηγηθούν την προσπάθεια,

Ναι.

> και να υπάρξει σωστός συντονισμός στις λίστες.

Όχι.