Re: Ανανέωση του Πλανήτη GNOME Ελλάδα/Κύπρος

2012/3/11 Stefanos Harhalakis <v13@v13.gr>:
> Και όμως υπάρχει και έχει σημασία για κάποιον ο οποίος μόλις έκανε εγκατάσταση
> το Debian η για κάποιον ο οποίος (π.χ.) προσπαθεί να καταλάβει γιατί δεν
> μπορεί να βρει τα info pages της glibc. Με άλλα λόγια: αναφέρομαι στους νέους
> χρήστες της λίστας. Σε αυτούς δηλαδή που δεν ξέρουν τι mailing lists για linux
> υπάρχουν στην Ελλάδα.

Εγώ τουλάχιστον δεν έχω δει έστω ένα τέτοιο χρήστη. Στις μέρες μας
αυτοί πηγαίνουν
στο ubuntu και κυρίως στο forum του, ούτε καν στη λίστα. Αλλά και αν
υποθέσουμε ότι
υπάρχουν τέτοιοι χρήστες μπορούν απλά να διαλέξουν στην τύχη ή να γραφτούν και
στις 2 λίστες. Όπου και να ρωτήσουν, τις ίδιες απαντήσεις θα πάρουν (και από τα
ίδια πρόσωπα) οπότε τέτοιο μπέρδεμα δεν υφίσταται στην πράξη.

Το να γραφτείς σε μία extra λίστα με 0 μέσο traffic δεν είναι δα και
κανένα μεγάλο
πρόβλημα.

> Δεν ξέρω ποιες ακριβώς είναι, τι traffic έχουν και τι είδους συζητήσεις
> φιλοξενούν, αλλά σίγουρα το "το κάνουν οι άλλοι" δεν σημαίνει ότι είναι
> αντίστοιχο και δεν συνεπάγεται πως έχει καλά αποτελέσματα.

Στο Ubuntu τουλάχιστον φαίνεται να έχει περισσότερη κίνηση (και από την
LGU πολλές φορές) αλλά αυτό μπορεί να οφείλεται εν μέρει και στο moderation
καθώς οι χρήστες του Ubuntu στην πλειοψηφία τους είναι όχι και πολύ σχετικοί
με υπολογιστές και δεν καταλαβαίνουν από geek humor.

Ίσως λοιπόν το moderation να βοηθούσε να αυξηθεί κάπως το traffic και εδώ
(αν και πιο πολύ θα το βοηθούσε αν είχαμε πιο ενδιαφέροντα threads).

> α) Το ότι δεν έχει κίνηση δεν σημαίνει ότι τα λίγα θέματα που συζητιόνται εδώ
> δεν με ενδιαφέρουν.

Εφόσον σε ενδιαφέρουν τότε γιατί θέλεις να καταργηθεί; Αυτό θεωρώ αντιφατικό,
ότι από τη μια να θέλει κάποιος μία λίστα να καταργηθεί και από την άλλη να λέει
ότι τον ενδιαφέρει. Το traffic δεν παίζει ρόλο σε αυτό.

Αν το νόημα είναι ότι αν καταργούνταν η λίστα αυτή τότε όλα αυτά τα θέματα που
σε ενδιαφέρουν θα μετακόμιζαν στην LGU, αυτό δεν το ξέρεις.

> β) Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα θέματα sponsorship, DD, debian policy κλπ
> δεν είναι θέματα που θα μπορούσαν να συζητηθούν στην LGU? Απεναντίας, ο
> οποιοσδήποτε μπορεί να τα βρει ιδιαίτερα ενδιαφέρονται.

Όσο υπάρχει distro-specific λίστα θα προτιμούσα να συζητούνται εδώ τα distro
specific θέματα όχι για λόγους traffic αλλά για λόγους relevance. Δεν ξέρω αν
έχουν μείνει χρήστες Fedora ή OpenSuSE στην LGU αλλά κατά πάσα πιθανότητα
τα περί debian δεν τους ενδιαφέρουν.

Τελοσπάντων, είπαμε η συζήτηση αυτή είναι θεωρητική. Εξακολουθώ να διαφωνώ
να καταργηθεί η λίστα αν δεν υπάρχει ουσιαστικός (μη "υπαρξιακός") λόγος, αλλά
δεν είναι δική μου απόφαση. Αυτό είναι και μένα το τελευταίο μου mail σε αυτό το
thread.

Χαιρετισμούς,
Παντελής