Re: Ανανέωση του Πλανήτη GNOME Ελλάδα/Κύπρος

On Sunday 11 March 2012, Pantelis Koukousoulas wrote:

> Σε αυτό απάντησα, ότι το "fragmentation" αυτό υπάρχει μόνο στη φαντασία,
> όχι στην πράξη αφού όσοι είναι γραμμένοι εδώ είναι και στην LGU, οπότε
> όποιος θέλει να ρωτήσει κάτι δεν τον βλάπτει αυτή η λίστα.

Και όμως υπάρχει και έχει σημασία για κάποιον ο οποίος μόλις έκανε εγκατάσταση
το Debian η για κάποιον ο οποίος (π.χ.) προσπαθεί να καταλάβει γιατί δεν
μπορεί να βρει τα info pages της glibc. Με άλλα λόγια: αναφέρομαι στους νέους
χρήστες της λίστας. Σε αυτούς δηλαδή που δεν ξέρουν τι mailing lists για linux
υπάρχουν στην Ελλάδα.

> Επίσης δεν είναι μόνο η debian που έχει και δική της ελληνική λίστα, έχει
> και η Ubuntu και μπορεί και άλλες.

Δεν ξέρω ποιες ακριβώς είναι, τι traffic έχουν και τι είδους συζητήσεις
φιλοξενούν, αλλά σίγουρα το "το κάνουν οι άλλοι" δεν σημαίνει ότι είναι
αντίστοιχο και δεν συνεπάγεται πως έχει καλά αποτελέσματα.

> Μου φαίνεται λίγο αντιφατικό να παραμένει κάποιος γραμμένος σε μία λίστα
> αν δεν πιστεύει ότι έχει νόημα ύπαρξης. Σίγουρα αν ο Κώστας αποφασίσει
> να καταργήσει τη τη λίστα αυτή δε θα σκάσω αλλά ο λόγος που είμαι
> εγγεγραμμένος είναι γιατί πιστεύω ότι έχει νόημα, π.χ., ότι είναι ένας
> εύκολος τρόπος για να έρθω σε επαφή με τους έλληνες πρώην και νυν
> DDs αν μου χρειαστεί, για "πολιτικά" ζητήματα όπως είναι αυτά που
> σχετίζονται με τη διαδικασία του να γίνει κάποιος DD ή του να πετύχει
> sponsoring για κάτι.

α) Το ότι δεν έχει κίνηση δεν σημαίνει ότι τα λίγα θέματα που συζητιόνται εδώ
δεν με ενδιαφέρουν.

β) Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα θέματα sponsorship, DD, debian policy κλπ
δεν είναι θέματα που θα μπορούσαν να συζητηθούν στην LGU? Απεναντίας, ο
οποιοσδήποτε μπορεί να τα βρει ιδιαίτερα ενδιαφέρονται.