Re: Ανανέωση του Πλανήτη GNOME Ελλάδα/Κύπρος

2012/3/11 Stefanos Harhalakis <v13@v13.gr>:

> Δες αυτό που είπα για το fragmentation.

Σε αυτό απάντησα, ότι το "fragmentation" αυτό υπάρχει μόνο στη φαντασία,
όχι στην πράξη αφού όσοι είναι γραμμένοι εδώ είναι και στην LGU, οπότε
όποιος θέλει να ρωτήσει κάτι δεν τον βλάπτει αυτή η λίστα.

Επίσης δεν είναι μόνο η debian που έχει και δική της ελληνική λίστα, έχει
και η Ubuntu και μπορεί και άλλες.

Μου φαίνεται λίγο αντιφατικό να παραμένει κάποιος γραμμένος σε μία λίστα
αν δεν πιστεύει ότι έχει νόημα ύπαρξης. Σίγουρα αν ο Κώστας αποφασίσει
να καταργήσει τη τη λίστα αυτή δε θα σκάσω αλλά ο λόγος που είμαι
εγγεγραμμένος είναι γιατί πιστεύω ότι έχει νόημα, π.χ., ότι είναι ένας
εύκολος τρόπος για να έρθω σε επαφή με τους έλληνες πρώην και νυν
DDs αν μου χρειαστεί, για "πολιτικά" ζητήματα όπως είναι αυτά που
σχετίζονται με τη διαδικασία του να γίνει κάποιος DD ή του να πετύχει
sponsoring για κάτι.

Σίγουρα τέτοια θέματα μπορούν να συζητηθούν και στις διεθνείς λίστες
αλλά πιστεύω ότι εδώ λόγω του χαμηλού traffic και του γεγονότος
ότι οι έλληνες debianers είναι "λίγοι και καλοί" θα τύχω μεγαλύτερης
προσοχής εδώ.

Τουτέστιν, σίγουρα αν η λίστα δημιουργεί πρόβλημα καταργήστε την
αλλά αν όχι προσωπικά θα ήθελα να συνεχίσει να υπάρχει και
σκοπεύω να παραμείνω εγγεγραμμένος.

Χαιρετισμούς,
Παντελής

Υ.Γ. όσο για τα περιστασιακά flames, who cares, υπάρχει και το
/dev/null :)