Re: Ανανέωση του Πλανήτη GNOME Ελλάδα/Κύπρος

2012/3/11 Stefanos Harhalakis <v13@v13.gr>:
> Έχοντας μια DUG λίστα με το υπάρχον traffic το μόνο που επιδεικνύεται είναι ο
> διαχωρισμός του Debian από οτιδήποτε άλλο έχει να κάνει με Linux (αν το
> καλοσκεφτείς αυτή είναι η εικόνα που προβάλλεται έστω και έμμεσα). Επίσης
> χάνεις κάποιο κόσμο ο οποίος βλέποντας κάποια πράγματα για το Debian θα
> μπορούσε να θελήσει να ασχοληθεί περισσότερο με αυτό, έστω και αν τώρα δεν το
> κάνει.

Η πλειοψηφία πάντως των μελών αυτής της λίστας έχω την εντύπωση ότι είναι
γραμμένοι και στην LGU και δεν είδα να παραπέμπεται κάποιος που ρωτά κάτι
για το Debian στην LGU εδώ αντί να του απαντούν απευθείας.

Ίσα-ίσα που τουλάχιστον ορισμένοι αν όχι οι περισσότεροι που απαντούν πιο
συχνά στην LGU είναι μέλη και της λίστας αυτής. Δεν προκύπτει από κάπου
ότι οι χρήστες/developers του Debian δε μιλάνε σε κανέναν άλλον.

Οπότε είτε υπάρχει η λίστα αυτή είτε όχι η σημασία είναι μικρή. Η LGU δεν
εμποδίζεται στο έργο της.

Αν η λίστα αυτή επιβαρύνει με κάποιο τρόπο (χλωμό με αυτό το traffic) μπορεί
άνετα να καταργηθεί και δε νομίζω να δακρύσει κανένα μάτι. Αλλά εφόσον δε
δημιουργεί κανένα πρόβλημα μπορεί απλά να παραμείνει όπως είναι και αν
ποτέ αποκτήσει ενδιαφέρον θα αποκτήσει. Αν είναι να 'ρθει θε να 'ρθει αλλιώς
θα προσπεράσει ...

Όλο αυτό το thread μου φαίνεται ότι είναι για το τίποτα, όποιος δεν του
αρέσει η λίστα αυτή μπορεί άνετα να χρησιμοποιήσει το unsubscribe link
που βρίσκεται στο τέλος κάθε email και να τελειώνουμε. Αν δε μείνει
κανείς η λίστα μπορεί να καταργηθεί δια της οδού του garbage collection ...

Χαιρετισμούς,
Παντελής