Re: Ανανέωση του Πλανήτη GNOME Ελλάδα/Κύπρος

On Friday 09 March 2012 14:18:31 Alexius Dionysius Diakogiannis wrote:
> Φίλε δεν είναι νέος ορισμός, αν δεν μπορείς να αντιληφθείς την έννοια του
> θεσμού σε αυτο που περιγράφω not my fault mate :p

μάλλον δεν τα καταφέρνω καλά στον τομέα της αντίληψης τότε...

> 1. Κοιτα, βάφτισε το όπως θέλεις, κοινότητα, λίστα, ομάδα, cult, Θανάση,
> Βαγγέλη, σουζανα κλπ αλλα κάτι είμαστε εδω που μιλάμε και κάτι μας
> συνδέει. Αυτό προσπάθησα να σου πω και επάνω, μη κολλας στην λέξη αλλα
> δούλεψε στην έννοια.

Δεν προσπαθώ να το παίξω έξυπνος, απλά σου καταθέτω ορισμένα γεγονότα, το πως
θα τα ερμηνεύσεις εσύ ή ο οποιοσδήποτε είναι δικό σου θέμα. Το σίγουρο είναι
ότι δεν είμαστε "κοινότητα" στην Ελλάδα, με την έννοια που το ορίζουν ας πούμε
άλλες κοινότητες του χώρου (Ubuntu, Fedora, Opensuse, κλπ). Ή για να είμαι
ακόμη πιο ακριβής, δεν έχουμε δείξει κανένα χαρακτηριστικό δραστηριότητας που
χαρακτηρίζει ομάδες που αποκαλούνται κοινότητες στο χώρο, στην Ελλάδα
(συναντήσεις, release-parties, installfests, παρουσιάσεις, κλπ). Αυτό δεν
είναι ερμηνεία, είναι γεγονός, και οποιαδήποτε λέξη και να διαλέξεις δεν έχει
σημασία, αλλά η υπάρχουσα λέξη "κοινότητα" είναι αρκετή.

> 2. Προφανώς καταλαβαίνεις ότι εκτός και είσαι εκτός Ελλάδας συνέχεια, ένας
> μέσος άνθρωπος δε μπορεί να έχει διαπροσωπικές σχέσεις με μέλη της διεθνής
> κοινότητας εε; Και δεν εννοώ Facebook pal αλλα πραγματική γνωριμία.

Γιατί δε μπορεί να έχει διαπροσωπικές σχέσεις ένας μέσος άνθρωπος, εγώ τι
είμαι δηλαδή εξωγήινος; Ή γεννήθηκα μέσα στο Debian νομίζεις, απλά θέλει
κάποια επένδυση (σε κόπο και χρόνο εννοώ). Αν ασχολείσαι με κάποιο θέμα
αρκετά, θέλοντας και μη θα έρθεις σε επαφή και με άλλα άτομα διεθνώς, και αν
το project είναι σοβαρό και οργανωμένο, πολύ πιθανόν να γίνονται συχνά
συναντήσεις στο εξωτερικό. Και φυσικά έχει να κάνει και πόσο το κυνηγάει
κάποιος.

> 3. Τώρα μιλάς σωστά, άρα μήπως πρέπει να το στήσουμε αυτο; Να κάνουμε
> λοιπόν μια συνάντηση ν δουν αν και πως μπορεί να οργανωθεί;

βλ. παρακάτω.

> 1. Δεν είναι απαραίτητο. Απειρος είναι και ο Ubuntu χρήστης που είναι point
> / click και θέλει να κολυμπήσει ποιο βαθιά. Όχι κατ´ ανάγκη programmer ή
> sysadmin

ναι, απλά από εμπειρία έχω δει ότι αυτοί που το κάνουν έχουν το "σαράκι" και
θέλουν να το μάθουν μόνοι τους. Και αν ρωτήσει κάποιος κάτι εδώ πέρα, σίγουρα
θα βρεθεί τουλαχιστον ένας να του απαντήσει και αν μπορεί να τον βοηθήσει.

> Άμεση συνάντηση των μελών της κοιν.. Εεε λίστας whatever :p

Ίδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα, έχει τουλάχιστον 2 συνέδρια τους επόμενους 2
μήνες, fosscomm στις Σέρρες και EΛ/ΛΑΚ 2012 κάπου στο Μάιο. Μπορούμε να
αποδείξουμε αν μπορούμε καταρχάς να οργανώσουμε κάτι, πράγμα το οποίο είναι
επίσης γνώρισμα κοινότητας.

> Κώστα επειδή χρησημοποιω Debian δεν σημαίνει ότι και το "σωβρακο" θα πρέπει
> να έχει το logo επάνω (αν και στυλιστικα ακούγεται Καλο). Πρέπει να
> χρησιμοποιείς πάντα αυτο που σου κάνει τη δουλειά σου καλύτερα, και όχι
> κάθετα το ΙΔΙΟ παντού και για τα πάντα.

Έχεις δίκιο και ζητώ συγγνώμη ειλικρινά αν σε έθιξα. /χωρίς πλάκα.