Re: Ανανέωση του Πλανήτη GNOME Ελλάδα/Κύπρος

On 9 Μαρ 2012, at 1:20 μ.μ., Konstantinos Margaritis <markos@codex.gr> wrote:

> Μου αρέσουν οι νέοι ορισμοί για υπάρχουσες έννοιες ειδικά όταν βολεύουν τα
> επιχειρήματά μας :-P

Φίλε δεν είναι νέος ορισμός, αν δεν μπορείς να αντιληφθείς την έννοια του θεσμού σε αυτο που περιγράφω not my fault mate :p

> [...]
> με όλους αυτούς.
> 3. Αν τώρα ήταν να γίνουμε "ελληνική κοινότητα Debian" κάτι το οποίο
> προσπάθησα προσωπικά στο παρελθόν και δε μπορώ να πω ότι το πέτυχα, θα ήθελε
> κινήσεις από κάποιον/κάποιους, συναντήσεις κλπ. Δε νομίζω καν ότι υπάρχουν
> εθελοντές για κάτι τέτοιο -εγώ δεν είμαι- και ακόμη και να υπήρχαν, πολλοί εδώ
> διαφωνούν με τη δημιουργία και το βάφτισμα τους ως "μέλη της ελληνικής
> κοινότητας Debian" και πλέον συμφωνώ μαζί τους. Το να βγούμε μερικοί για ένα
> καφέ δε συνιστά κοινότητα. Χρειάζεται δέσμευση και συνεχείς δραστηριότητες.

1. Κοιτα, βάφτισε το όπως θέλεις, κοινότητα, λίστα, ομάδα, cult, Θανάση, Βαγγέλη, σουζανα κλπ αλλα κάτι είμαστε εδω που μιλάμε και κάτι μας συνδέει. Αυτό προσπάθησα να σου πω και επάνω, μη κολλας στην λέξη αλλα δούλεψε στην έννοια.

2. Προφανώς καταλαβαίνεις ότι εκτός και είσαι εκτός Ελλάδας συνέχεια, ένας μέσος άνθρωπος δε μπορεί να έχει διαπροσωπικές σχέσεις με μέλη της διεθνής κοινότητας εε; Και δεν εννοώ Facebook pal αλλα πραγματική γνωριμία.

3. Τώρα μιλάς σωστά, άρα μήπως πρέπει να το στήσουμε αυτο; Να κάνουμε λοιπόν μια συνάντηση ν δουν αν και πως μπορεί να οργανωθεί;

> λίστα και θα τον χάσουμε.
>
> Επίσης:
> 1. Ο τελείως άπειρος χρήστης δεν θα έρθει στο Debian θα πάει στο Ubuntu.
> 2. Από τους χιλιάδες που στέλνουν στη λίστα μηνύματα βοήθειας, δε θυμάμαι να
> αφέθηκε κανένας στην τύχη του, στην χειρότερη τον παραμπεμψαμε στη σωστή
> λίστα.

1. Δεν είναι απαραίτητο. Απειρος είναι και ο Ubuntu χρήστης που είναι point / click και θέλει να κολυμπήσει ποιο βαθιά. Όχι κατ´ ανάγκη programmer ή sysadmin

> συντονιστουμε λίγο καλύτερα και να συμμετέχουμε;
>
> Δε μέμφομαι τη λίστα, αλλά αν για να γίνει μια σοβαρή συζήτηση πρέπει να
> προηγηθεί ένα flame war, τότε εγώ είμαι 100% σύμφωνος και ας έχουμε 10
> flamewars τη μέρα. Και σε ξαναρωτάω, τι προτείνεις;

Άμεση συνάντηση των μελών της κοιν.. Εεε λίστας whatever :p

> Nice one!
>
> Η γνώμη μου είναι ότι σε τελική η λίστα είναι λάθος ονοματισμένη. Θα έπρεπε να
> λέγεται debian-greek-friends.

Κώστα επειδή χρησημοποιω Debian δεν σημαίνει ότι και το "σωβρακο" θα πρέπει να έχει το logo επάνω (αν και στυλιστικα ακούγεται Καλο). Πρέπει να χρησιμοποιείς πάντα αυτο που σου κάνει τη δουλειά σου καλύτερα, και όχι κάθετα το ΙΔΙΟ παντού και για τα πάντα.

> Κώστας

Αλέξιος

Sent from my iPad