Re: Ανανέωση του Πλανήτη GNOME Ελλάδα/Κύπρος

On Friday 09 March 2012 12:57:06 Gregory Potamianos wrote:
> Εγώ πάλι δε μπορώ να καταλάβω πότε το βαφτίσαμε κοινότητα και γιατί τα
> πάντα τα βαφτίζουμε με το στανιό κοινότητα; Υπάρχει λόγος που η λίστα
> λέγεται debian-USERS-greek.

έχεις δίκιο, αυτό μου ήρθε μάλλον εκ παραδρομής ως απάντηση σε εκπρόσωπο της
ελληνικής κοινότητας Ubuntu -χωρίς εισαγωγικά, εφόσον το θεωρούν ότι είναι, δε
μου πέφτει λόγος- ότι θα έπρεπε να κάνω moderate στη λίστα εγώ προσωπικά για
να αναπτυχθεί η ελληνική κοινοτητα Debian. Πράγμα στο οποίο είμαι αντίθετος,
και για να είμαι ειλικρινής δε βλέπω και τόσο μεγάλο πρόβλημα σε περιστασιακά
flame-wars, ίσα ίσα που είμαι και υπέρ των flamewars -ναι όσο και αν ακούγεται
περίεργο, το θεωρώ πολύ υγιές ακόμη και να αλληλοβριζόμαστε -με μέτρο!- αν
διαφωνούμε.

> Πολλή hipsteria έπεσε μου φαίνεται με όλη αυτή τη μαρκετινίστικη
> εξωστρέφια του ubuntu/fedora και δε θα μου άρεσε καθόλου να επεκταθεί
> και στο debian. Αυτό όμως είναι άλλο thread.

Συμφωνώ.

> Λόγο ύπαρξης έχει η λίστα, έρχονται τα requests for translation,
> ρωτάει που και που κάτι σοβαρό κάποιος άνθρωπος και του απαντάμε
> κανονικότατα. Ας μην καταστροφολογούμε.

Requests for translation = debian-l10n-greek

Αλλά όπως είπα και προηγουμένως δε νομίζω ότι έχει λόγο η ανησυχία ότι θα
ρωτήσει κάποιος κάτι σοβαρό και δε θα του απαντήσουμε. Τις ελάχιστες φορές που
έγινε κάτι τέτοιο, υπήρχαν πολλές και καλές απαντήσεις.

Κώστας