Re: Ανανέωση του Πλανήτη GNOME Ελλάδα/Κύπρος

2012/3/9 Konstantinos Margaritis <markos@codex.gr>:

> Τα μόνα σωστά σχόλιο που έχω ακούσει τον τελευταίο καιρό σε αυτήν την λίστα.
> Αυτός ο κατακερματισμός είναι κάτι που δε μπορώ να καταλάβω. Μια "ελληνική
> κοινότητα Debian" -ή οποιουδήποτε άλλου project δεν μπορείς να τη
> δημιουργήσεις με μια λίστα.

Εγώ πάλι δε μπορώ να καταλάβω πότε το βαφτίσαμε κοινότητα και γιατί τα
πάντα τα βαφτίζουμε με το στανιό κοινότητα; Υπάρχει λόγος που η λίστα
λέγεται debian-USERS-greek.

Πολλή hipsteria έπεσε μου φαίνεται με όλη αυτή τη μαρκετινίστικη
εξωστρέφια του ubuntu/fedora και δε θα μου άρεσε καθόλου να επεκταθεί
και στο debian. Αυτό όμως είναι άλλο thread.

> Στην περίπτωση μας όμως, ούτε καν απλούς χρήστες δε μπορώ να ονομάσω τους
> περισσότερους από τα μέλη της λίστας, καθώς οι μισοί και πάνω είναι έμπειροι
> προγραμματιστές, sysadmins, κλπ και τους ξέρω από άλλες λίστες και έχουν μια
> χαρά γνώση αγγλικάν και σπάνια χρειάζονται βοήθεια για να το ζητήσουν από τη
> λίστα κιόλας. Θα μου προξενούσε έκπληξη αν πάνω από 10-20% ήταν νέοι χρήστες
> Debian που χρειάζονται βοήθεια σε κάποιο προβλημα.

Λόγο ύπαρξης έχει η λίστα, έρχονται τα requests for translation,
ρωτάει που και που κάτι σοβαρό κάποιος άνθρωπος και του απαντάμε
κανονικότατα. Ας μην καταστροφολογούμε.