Re: Ανανέωση του Πλανήτη GNOME Ελλάδα/Κύπρος

Θεσμός δεν η λίστα σαν οντότητα αλλα η έννοια της αλληλοβοήθειας μιας ελληνικής ομάδας μέσα απο λίστα.

Επίσης διαφωνώ έντονα με το "αν θέλω να πω κάτι θα το πω στην παγκόσμια κοινότητα". Ο λόγος απλός, προσωπικά αν θες δε μπορώ να παρακολουθήσω μια διεθνή λίστα με 8000 μηνύματα τη μέρα. Επίσης δε μπορώ να ανάπτυξω δια προσωπική σχέση σε μια διεθνή λίστα Που είναι κατ´ εμε το α και ω σε μια κοινότητα. Τέλος ένας νέος χρήστης που θα έρθει και είναι απειρος δε θα παει στη διεθνή λίστα και θα τον χάσουμε. Αντι λοιπόν να μεμφομαστε τη λίστα και ότι άλλο εργαλείο έχουμε, μήπως να συντονιστουμε λίγο καλύτερα και να συμμετέχουμε;

Sent from my iPad