Re: Ανανέωση του Πλανήτη GNOME Ελλάδα/Κύπρος

2012/3/7 Tom Tryfonidis <tomtryf@gmail.com>:
> Καλησπέρα,
>

> Αυτές τις μέρες έγινε ανανέωση του θέματος του Πλανήτη GNOME
> Ελλάδα/Κύπρος και σήμερα ολοκληρώθηκε με επιτυχία η μετάβαση στο νέο
> θέμα.Χρησιμοποιήθηκε το θέμα του επίσημου πλανήτη GNOME.org και
> προσαρμόστηκε καταλλήλως στις ανάγκες του ελληνικού.

Αυτό ενδιαφέρει την d-u-g όσο ακριβώς την ενδιαφέρει και εάν εγώ
άλλαξα το decoration του window manager μου από CDE σε BeOS look.
Το πόσο την ενδιαφέρει το decoration του wm μου αφήνεται στη κρίση του
αναγνώστη (hint: [1] )

[1] http://photos.hellug.gr/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4548&g2_serialNumber=1