Re: bug στον installer για RAID partitions;

On 17/01/2012 02:01 μμ, Gregory Potamianos wrote:

> [...]
>>
> Μάλλον έχεις μπερδευτεί με τον τρόπο που δουλεύει το mdraid.
> Το #1 είναι το partition σου, εκεί πάνω μπορείς να βάλεις ext3,4 κλπ.
> Το mdraid δουλεύει ανά partition. Αν θές να φιτάξεις πολλαπλά
> partitions πάνω στο raid είτε θα φτιάξεις πολλά md devices, είτε όπως
> είσαι μέχρι εκείνο το σημείο θα χρησιμοποιήσεις το md0 για lvm
> physical volume και θα κόψεις τα volumes σου επάνω σε αυτό.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Όμως δεν πείστηκα!
Για δυο λόγους:
Α. είμαι 91% σίγουρος ότι το mdraid δημιουργεί ένα block device που
είναι ακριβώς όπως όλα τα block devices· άρα μπορεί είτε να γίνει φορμάτ
με κάποιο fs, είτε να γίνει partitioned και να πάρει σε κάποιο partition fs.
B. Το ότι κατάφερα από command line να δημιουργήσω με fdisk τα
/dev/md0p1 και /dev/md0p2 και να βάλω στο ένα /boot και στο άλλο το
υπόλοιπο σύστημα και να μπουτάρει κανονικά αποδεικνύει ότι έστω κι αν
όπως λες δεν είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος, εντούτοις λειτουργεί.

Γενικώς ξέρω ότι θα μπορούσα να κάνω τη δουλειά ρίχνοντας lvm πάνω στο
ένα partition του mdraid, αλλά ήθελα να παίξω με τον installer.

G.