Re: bug στον installer για RAID partitions;

2012/1/16 Γιώργος Πάλλας <gpall@ccf.auth.gr>:
> Καλησπέρα!
>
> Έχω το εξής πρόβλημα που μοιάζει λίγο με bug.
[...]
> Το πρόβλημα είναι ότι δεν καταφέρνω να φτιάξω τα partitions που θέλω: Αν
> πατήσω στο RAID5 device #0 ... δεν γίνεται τίποτα. Αν πατήσω στο #1 που
> υποτίθεται είναι ένα partition πάνω στο raid device (ποιος του είπε να
> το φτιάξει; - στην πραγματικότητα από την κονσόλα βλέπω δεν έχει φτιάξει
> κανένα partition), τότε μου ζητάει να ορίσω χρήση. Άρα μένω κλειδωμένος
Μάλλον έχεις μπερδευτεί με τον τρόπο που δουλεύει το mdraid.
Το #1 είναι το partition σου, εκεί πάνω μπορείς να βάλεις ext3,4 κλπ.
Το mdraid δουλεύει ανά partition. Αν θές να φιτάξεις πολλαπλά
partitions πάνω στο raid είτε θα φτιάξεις πολλά md devices, είτε όπως
είσαι μέχρι εκείνο το σημείο θα χρησιμοποιήσεις το md0 για lvm
physical volume και θα κόψεις τα volumes σου επάνω σε αυτό.