bug στον installer για RAID partitions;

Καλησπέρα!

Έχω το εξής πρόβλημα που μοιάζει λίγο με bug.

Ξεκινάω τον installer (ισχύει και για τον testing και για τον stable) σε
μηχάνημα με τέσσερις δίσκους. Θέλω να φτιάξω ένα RAID5 device με αυτούς,
να φτιάξω ένα partition για το /boot και ένα ακόμα για το υπόλοιπο σύστημα.

Φτιάχνω επιτυχώς το /dev/md0 και μετά βλέπω το εξής (βλ. png).

Το πρόβλημα είναι ότι δεν καταφέρνω να φτιάξω τα partitions που θέλω: Αν
πατήσω στο RAID5 device #0 ... δεν γίνεται τίποτα. Αν πατήσω στο #1 που
υποτίθεται είναι ένα partition πάνω στο raid device (ποιος του είπε να
το φτιάξει; - στην πραγματικότητα από την κονσόλα βλέπω δεν έχει φτιάξει
κανένα partition), τότε μου ζητάει να ορίσω χρήση. Άρα μένω κλειδωμένος
σε ένα υποτιθέμενο partition που δεν υπάρχει, δεν μπορώ να το σβύσω κτλ.
Να είναι bug ή να μου διαφεύγει κάτι;

To workaround που έκανα ήταν σε αυτό το σημείο να βγώ από τον
partitioner, να ανοίξω κονσόλα (alt-f2), να φτιάξω επί του /dev/md0 με
το fdisk τα δυο partitions όπως τα ήθελα και μετά να ξαναξεκινήσω τον
partitioner που τα είδε μια χαρά.

Το τελευταίο σχετιζόμενο ερώτημα είναι: Πως κάνω report ένα bug στον
installer; Από reportbug δεν βρίσκω πως (και δεν μου φαίνεται και
λογικό) ενώ από bugs.debian.org δεν βρίσκω κάτι...

Γ.