Re: Switch sound output

On 03/05/2011 02:40 PM, Giorgos Logiotatidis wrote:

> Δυστυχώς δεν βρίσκω σχετική επιλογή στο δικό μου. ίσως τελικά να είναι
> hardware switch στο laptop μου :(
>
> ευχαριστώ,
> -γ

Αν το laptop σου είναι σχετικά παλιό, θα είναι hardware switch. Αυτό
λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που λειτουργούν και οι υποδοχές
ακουστικών σε ραδιόφωνα / ραδιοκασετόφωνα κλπ. Ουσιαστικά μια μεταλλική
επαφή που σπρώχνεται από το βυσματάκι που βάζεις και αποσυνδέει τα
ηχεία. Τα καινούρια laptop τώρα - και ειδικά αν έχει και οπτική η
ψηφιακή έξοδο στο ίδιο βύσμα, κάτι που πλέον δεν είναι σπάνιο - είναι
software. Σε κάποιες μητρικές το ονομάζουν jack sensing και πράγματι
ελέγχεται από software ανάλογα με το αν έχει τοποθετηθεί το βύσμα ή όχι.
Αν μπορείς να κάνεις το laptop να παίζει ταυτόχρονα ηχεία και ακουστικά
από το μίκτη π.χ. τότε σίγουρα o διακόπτης είναι στο software.