Switch sound output

Καλησπέρα,
χθες κατάφερα ένα πολύ καλό χτύπημα στο laptop μου (χρόνια παλεύουμε)
και έσπασα την υποδοχή των ακουστικών. Με λίγη καλή θέληση και προσοχή
μπορείς ακόμη να βάλεις ακουστικά και να ακούσεις μουσική, αλλά όταν τα
βγάλεις δεν γυρνάει πλέον στα εσωτερικά ηχεία. Προφανώς το hardware
switch "έχω ακουστικά ή όχι" έχει καταστραφεί.

Έχω μια υποψία ότι το switch αυτό δεν κάνει τις αλλαγές μόνο του αλλά
απλά στέλνει ένα signal που το μαζεύει το λειτουργικό και πράττει
αναλόγως.

Είναι σωστή αυτή η υποψία μου; Εάν ναι πως μπορώ manually να κάνω το
switch on demand?

Ευχαριστώ,
-γ

--