RFH: ελληνικό website

Πήρα commit access στο website και ως πρώτη κίνηση μετέτρεψα (επιτέλους!) την ελληνική έκδοση σε utf-8 από iso-8859-7, μιας και ήταν η δεύτερη φορά που με δαγκώνει.

Η ελληνική μετάφραση είναι παμπάλαια/ανενημέρωτη (όπως μας πληροφορεί άλλωστε και η κεντρική σελίδα) και φοβερά ημιτελής ενώ δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιος να τη συντηρεί σε μόνιμη βάση — αν κάνω λάθος και λέω χοντράδα, ας με διορθώσει.

Μεταφραστής, ωστόσο, δεν είμαι και δεν έχω ούτε τη θέληση αλλά ούτε και το απαραίτητο μεράκι που χρειάζεται. Μικροαλλαγές μπορώ να κάνω αλλά μάλλον είμαι ανίκανος ή/και τεμπέλης για να κάνω πλήρη δουλειά :)

Μπορώ όμως να ανεβάζω αλλαγές που κάνουν τρίτοι εφόσον μου τα δώσουν σε ένα φυσιολογικό format. Ιδανικά patch στα WML αλλά αν κάτι τέτοιο μοιάζει εξαιρετικά δύσκολο μπορώ να αναλάβω την προσαρμογή τους εγώ.

Εθελοντές; :)

Φ.