Re: Call for translations: Squeeze release announcement

On 05/02/2011 04:39 μμ, Faidon Liambotis wrote:
> Το «σχετικά με το Debian» αντικατέστησε το από προηγούμενα release
> announcements, ας μη το αλλάζουμε κάθε φορά.

Με μια δεύτερη ανάγνωση βλέπω ότι έκανα λάθος· το κείμενο έχει αλλάξει
και στο αγγλικό, μάλλον με αφορμή της αφαίρεσης του GNU/Linux.

Μπήκε η δική σου μετάφραση πίσω στη θέση της με μία μικρή διαφορά:
σου αρέσει αλλά είναι αυτή που συνιστούν τόσο τα σύγχρονα (αλλά και τα
τουλάχιστον προ εικοσαετίας, που διδάχθηκα) σχολικά βιβλία όσο και τα
σύγχρονα λεξικά.

Φ.