Re: Call for translations: Squeeze release announcement

On 05/02/2011 04:39 μμ, Faidon Liambotis wrote:
> Ωραία, γρήγορος! Κάποια σχόλια παρακάτω· δες τα, ενσωμάτωσε τα και
> στείλε μου να κάνω εγώ το commit (έχω συννενοηθεί ήδη με τον Alexander).

Μιας και το release θα γίνει από στιγμή σε στιγμή και εγώ είμαι μεταξύ
δωματίων στη FOSDEM, έκανα το commit με τα προαναφερθέντα σχόλια συν
κάποιες άλλες μικροαλλαγές (μετάφραση του τίτλου, αφαίρεση κάποιων
french spacing).

Μπορούμε να αλλάξουμε ακόμα πράγματα αν διαφωνήσουμε κάπου (ή ακόμα και
μετά το release)

Μένει επίσης η μετάφραση και της δεύτερης ανακοίνωσης της ημέρας ;-)

Φ.