Re: [Open-source] [Fwd: Host a Debian release party at $your_city]

On Thursday 27 January 2011 11:19:16 Christos Ricudis wrote:
> Αλλα αυτο το "να μαζευτουμε σε καθε πολη οι Yggdrasilαδες απαραιτητως με
> το ομοιομορφο μπλουζακι και το netbook για να γιορτασουμε την καινουρια
> release του Yggdrasil twittαροντας τις ποιητικες απαγγελιες του
> CHANGELOG απο επιφανη μελη της κοινοτητας".....

Καταρχάς ποιος είσαι εσύ που θα τους κρίνεις; Αν οι Yggdrasilάδες (ναι το ξέρω
το Yggdrasil, δεν είσαι ο μόνος παλιός εδώ πέρα) το γουστάρουν αυτό, δικαίωμά
τους. Εσύ τι ζόρι τραβάς; Σε τελική ανάλυση, γιατί να είναι ΟΚ για τους fans
D&D να βρεθούν να γιορτάσουν τα νέα rules, ή τους fans μοντελισμού να βρεθούν
να τα πουν για τα νέα μοντέλα ή ακόμη για τους ρετρο computing fans να βρεθούν
να θυμηθούν παλιές δόξες (παλιός Spectrum και Amiga user γαρ) και να μην είναι
οκ για τους Debian fans να βρεθούν και *απλά* να γιορτάσουν με όποιον τρόπο
γουστάρουν σε τελική το release της νέας έκδοσης; Ειδικά για το Debian, το
κάθε release είναι άθλος που σε έχει σκάσει προηγουμένως μέχρι να βγει οπότε
ένας λόγος παραπάνω! Σε όλες τις άλλες χώρες *δεν* έχουν πρόβλημα να το κάνουν
αυτό, γιατί εμείς εδώ πρέπει σώνει και καλά να δημιουργούμε θέμα εκ του μη
όντως, δηλαδή τόσο γελοία χώρα είμαστε επιτέλους;

Τελικά: αν δεν έχεις κάτι πραγματικά επικοιδομητικό να πεις χωρίς αυτήν την
προβλεπόμενη και βαρετή πλέον δόση ειρωνίας, πάρε μια mentos.

Κώστας

ΥΓ. Όσο για μένα, πολύ θα το ήθελα να πήγαινα σε κάποιο τέτοιο event, αλλά το
βλέπω δύσκολο, για πολλούς λόγους -δε θα πάω FOSDEM. Αλλά αν οργανωθεί κάτι,
θα προσπαθήσω να έρθω, έστω και απλά για να πιω μια μπύρα και ας μην κάνουμε
τίποτε "σοβαρό"!