Re: Fosscomm 2011: Παράταση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

On Tuesday 19 October 2010 10:53:18 Leonidas Tsampros wrote:
> Νομίζω πως η αρχική κριτική του κ. Τσιομπίκα πήγαινε στην αρχική
> ανακοίνωση, η οποία δίνει το ύφος "εμείς θα διαλέξουμε ποιος θα το
> κάνει". Κάνω quote το original mail του κ. Μπαχαράκη:
>
> ,----

ειλικρινά δε βλέπω κάτι υπερβολικό. Ανακοινώνει τις υποβολές υποψηφιοτήτων και
λέει το αυτονόητο ότι οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να στείλουν αναλυτική
πρόταση μέχρι την Κυριακή 7 Νοεμβρίου.

Σε σένα και στο Γιάννη μπορεί να φαίνεται κάπως αυθαίρετο αυτό, αλλά ας το
εξηγήσουμε λίγο γιατί είναι σημαντικό. Καταρχάς, θεωρούμε αυτονόητο ότι
χρειαζόμαστε προθεσμίες, οκ; Θεωρώ ότι απαντάτε θετικά σ' αυτό και συνεχίζω.
Κανείς από την οργανωτική επιτροπή δεν πληρώνεται γι' αυτό που κάνει και βοηθά
στην οργάνωση του επόμενου fosscomm με την εμπειρία του από τις προηγούμενες
οργανώσεις. Σίγουρα, θα μπορούσε κάποιος να προσπεράσει την επιτροπή και να
διοργανώσει ένα δικό του fosscomm, ακόμη και με τον ίδιο τίτλο -δεν έχει
κανείς trademark πάνω στην ονομασία- αλλά για ποιο λόγο να το κάνει αυτό;
Επίσης, θα μπορούσε να είναι κάθε χρόνο η ίδια επιτροπή και να μην ζητάει
υποψηφιότητες και απλά να ανακοινώνει τη διοργάνωση και στην ουσία οι
προθεσμίες να είναι Call For Papers για ομιλίες. Αλλά τότε θα έπρεπε να
γίνεται στον ίδιο χώρο κάθε χρόνο καθώς κανείς από την επιτροπή δε θα μπορούσε
να διοργανώσει το συνέδριο σε διαφορετικό χώρο κάθε χρόνο _εκτός_ αν ήταν
επιχειρηματική δραστηριότητα -υπάρχουν αρκετές εταιρείες που διοργανώνουν
συνέδρια όπου θες. Σε τέτοια περίπτωση όμως, ή θα χρειαζόταν συνδρομή για τη
συμμετοχή στο συνέδριο -απαράδεκτο- ή πολύ μεγάλο κυνήγι για σπόνσορες, οπότε
και θα έχανε την ουσία του το συνέδριο ως συνέδριο κοινότητας.

Πιστεύω καταλαβαίνετε ότι _δεν_ υπάρχει άλλος τρόπος.

> Και για να πάμε την συζήτηση λίγο παραπέρα, έχουμε ιδέα πως
> διοργανώνονται events όπως η FOSDEM? Σε ποιόν "ανήκει" η διοργάνωση του
> και από ποιούς;

http://fosdem.org/2011/about/fosdem

πήγαινε κάτω στο "some history"