Re: Fosscomm 2011: Παράταση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

On Monday 18 October 2010 20:48:32 George K. wrote:
> [...]

Εμ, σορρυ Γιάννη, εδώ είσαι λάθος. Σε _όλα_ τα συνέδρια ελλακ εδώ ή στο
εξωτερικό, υπάρχουν προθεσμίες. Δεν έχει σημασία αν είναι εθελοντικό ή
επαγγελματικά σχεδιασμένο, αν κάποιος δεν προλάβει να στείλει abstracts ή
αίτηση για συμμετοχή/διοργάνωση/κλπ δεν πρόλαβε και απλά λαμβάνει ένα φιλικό
mail "λυπάμαι, ξαναδοκιμάστε ξανά του χρόνου". Μη μπερδεύουμε την οργάνωση με
την απολυταρχία. Τα παιδιά της επιτροπής δεν υποχρεώνουν κανέναν, στην
κυριολεξία, χάρη μας κάνουν -έχω διοργανώσει/συμμετέχει στη διοργάνωση 2
συνέδριων/workshops ο ίδιος και ξέρω τι μανίκι είναι, ειδικά στην Ελλάδα. Και
με τέτοιες αντιδράσεις είναι πολύ λεπτή η διαχωριστική γραμμή από το να πεί
κάποιος "ρε άντε και γαμ******" και να πάει να ασχοληθεί με κάτι που
πραγματικά γουστάρει.

In short, μη βιάζεσαι να κρίνεις.