Re: περιττά πακέτα

2010/6/23 Nikos Roussos <nikos@autoverse.net>:

> Χωρίς να γνωρίζω το policy του debian. Αν η απουσία ενός "recommends"
> δημιουργεί πρόβλημα τότε πρέπει να είναι "depends". Τουλάχιστον αυτό μου
> φαίνεται πιο "λογικό".

Σε άλλα distros πιθανόν να είναι dependencies αυτά. Απλά το θέμα είναι
ότι μπορεί να δημιουργεί πρόβλημα μονάχα σε μια μικρή λειτουργία που
σπάνια την χρησιμοποιεί κανείς και από την άλλη το dependency αυτό
μπορεί να τραβάει άλλα τοσα dependencies από πίσω που στην τελική
προσθέτουν μόνο bloat και τίποτε άλλο. Έτσι με το να είναι recommend,
δίνει την δυνατότητα σε προχωρημένους χρήστες να προσαρμόσουν τα
dependencies στις ανάγκες τους.

> πχ. αν αποφασίσεις να μην εγκαταστήσεις το konqueror-nsplugins δεν θα
> βλέπεις flash, αλλά ο konqueror θα συνεχίσει να δουλεύει μια χαρά
> (ελπίζω) και δεν θα σκάει κάθε φορά που συναντάει ένα flash αρχείο.

Προφανώς και δεν θα κρασάρει ή κάτι παρόμοιο. Απλά δεν θα εμφανίσει το
flash. Εάν η απουσία ενός recommend κάνει την εφαρμογή να κρασάρει,
τότε αυτό θεωρείται σοβαρό bug και μάλλον το πακέτο αυτό πρέπει να
είναι στα "depends" και όχι στα "recommends".