Re: περιττά πακέτα

On Wed, 2010-06-23 at 17:23 +0300, George Kiagiadakis wrote:
> Αυτό που θέλω να τονίσω εδώ είναι ότι δεν είναι καλό να ρυθμίζει
> κανείς τον apt να μην εγκαθιστά τα "recommends" αυτόματα χωρις να
> γνωρίζει ακριβώς τι παρέχει το κάθε ένα απο αυτά στο πακέτο που θέλει
> να εγκαταστήσει, καθώς εμείς οι maintainers συχνά στηριζόμαστε στο
> γεγονός ότι τα "recommends" μπαίνουν αυτόματα και άρα είναι πιθανό να
> αντιμετωπίσει κανείς προβλήματα.

Χωρίς να γνωρίζω το policy του debian. Αν η απουσία ενός "recommends"
δημιουργεί πρόβλημα τότε πρέπει να είναι "depends". Τουλάχιστον αυτό μου
φαίνεται πιο "λογικό".

> Για παράδειγμα, το πακέτο konqueror έχει recommends:
> konqueror-nsplugins, dolphin. Το πρώτο προσφέρει το plugin για να δείς
> περιεχόμενο flash στον konqueror (...)

πχ. αν αποφασίσεις να μην εγκαταστήσεις το konqueror-nsplugins δεν θα
βλέπεις flash, αλλά ο konqueror θα συνεχίσει να δουλεύει μια χαρά
(ελπίζω) και δεν θα σκάει κάθε φορά που συναντάει ένα flash αρχείο.

--
Nikos Roussos
http://autoverse.net/