Re: περιττά πακέτα

2010/6/23 d.a.glynos <glynos@storm.cs.unipi.gr>:

> Και όμως το κάνει καθώς από default, στο configuration του ισχύει
> το παρακάτω:
>
> APT {
>  Install-Recommends "true";
> }

> Συμφωνώ μαζί σου στο ότι δεν είναι και το βρίσκω ιδιαίτερα ενοχλητικό
> να γίνεται εγκατάσταση "από default" αυτών των "extra" πακέτων.

> Παραθέτω το σχετικό link για δεύτερη φορά..
>
> http://bit.ly/beUTft
>
> --
> Δημήτρης

Ιδιαίτερα χρήσιμο το link αυτό και πήγα να το εφαρμόσω, διαπίστωσα
όμως ότι δεν έχω το σχετικό αρχείο! Συγκεκριμένα, ιδού τα περιεχόμενα
του /etc/apt καταλόγου:

ason@debian:/etc/apt$ ls
apt.conf.d  listbugs  listchanges.conf  preferences  preferences.d
secring.gpg  sources.list  sources.list~  sources.list.d  trustdb.gpg
trusted.gpg  trusted.gpg~  trusted.gpg.d

κανένα από τα .conf αρχεία δεν περιέχει την πληροφορία που
περιγράφεται στο link-αρισμένο blog, ενώ και ο καταλάλογος apt.conf.d
δεν περιέχει κάποιο σχετικό αρχείο.

jason@debian:/etc/apt$ ls apt.conf.d/
00trustcdrom  01autoremove  10apt-listbugs  20listchanges  70debconf

Αρκεί να γράψω ένα δικό μου apt.conf κάτω από τον κατάλογο /etc/apt ή
αυτό θα περιπλέξει τα πράγματα;

Thanks