Re: περιττά πακέτα

2010/6/23 d.a.glynos <glynos@storm.cs.unipi.gr>:
> Καλημέρα σε όλους,
>
>  <warning>
>   Το παρόν email περιέχει κυρίως γκρίνια.
>   You have been warned..
>  </warning>
>
> Με ποιο σκεπτικό το apt εγκαθιστά *by default* τα recommended "dependencies"
> ενός πακέτου;
>
> Για πόσο καιρό ακόμη θα πρέπει να κάνουμε ειδικές ρυθμίσεις [1] σε
> default installs ώστε να μη μας γίνεται το σύστημα bloated με *άχρηστα*
> πακέτα;
>
> γκρρρρ..
>
> --
> Δημήτρης
> [...]

Γεια χαρά,

Χωρίς να είμαι σίγουρος ότι απαντάω την ερώτηση, το aptitude (και όχι
το apt αυτό καθ' εαυτώ)  δεν εγκαθιστά από μόνα του recommended
packages που βασίζονται σε αυτά που εγκαθιστάς. Αν όμως αναφέρεσαι σε
dependencies για το προς εγκατάσταση πακέτο, πραγματικά δεν ξέρω τότε
γιατί ένα recommended dependency είναι καν dependency. Αν μπορεί
κάποιος να μας πει αν υπάρχει κάποιος τρόπος να κάνουμε tweak την
εγκατάσταση αυτών των πακέτων θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο.

Ιάσων