Re: kernel, modules and Debian

Alexios Zavras wrote:
> θεωρητικά θά'πρεπε να μπορούσα να βάλω το nvidia
> στον πρόσφατο kernel -- αλλά έλα που στη διαδικασία
> "compile your own kernel module" καταλήγει να χρειάζεται
> κάποιο πακέτο αντίστοιχο του kernel (kbuild? -- sorry,
> δε θυμάμαι ακριβώς) και το οποίο δεν υπάρχει στο backports.
Ο 2.6.32 του Debian έχει, όπως οι περισσότερες διανομές πλέον,
backported κάποια πράγματα από τον .33, συμπεριλαμβανομένου και του
nouveau. Πρόκειται περί ελεύθερου driver για NVidia, που δουλεύει -λένε-
αρκετά καλά.

Χρειάζεται, βέβαια, libdrm-nouveau και xserver-xorg-video-nouveau, που
δεν ξέρω αν θα τα βρεις στο backports...

[ συγγνώμη για την μη-απάντηση :) ]

Φ.