δίσκος PATA WD και stock kernel 2.6.32-3

χελόου!

Αναβάθμισα ένα debian squeeze box σε 2.6.32 από 2.6.30 και σταμάτησα να
βλέπω έναν WD κλασσικό pata δίσκο. Επ' ευκαιρία, ψάχνοντάς το, σκέφτηκα
ότι καλό θα ήταν να μάθω μερικά πράγματα για τα kernel modules.

Έχω μαζέψει λοιπόν τα lsmod, lshw, dmesg και lspci τόσο από 2.6.30 όσο
και από 2.6.32 για να εντοπίσω τι στραβώνει.

Ο ide controller είναι από ό,τι βλέπω (lspci -v):
00:14.1 IDE interface: ATI Technologies Inc SB600 IDE (prog-if 8a
[Master SecP PriP])
Kernel driver in use: ATIIXP_IDE

Τα ίδια ακριβώς μου λέει το lspci -v και στους δυο kernels.

Στο lsmod ψάχνοντας για 'ide' υπάρχει μια μικρή διαφορά:
στον 2.6.30:
ide_gd_mod             19820  0
ide_pci_generic         3632  0
ide_core               87676  3 ide_gd_mod,ide_pci_generic,atiixp

και στον 2.6.32:
ide_pci_generic         1924  0
ide_core               64146  2 ide_pci_generic,atiixp

λείπει δηλαδή το ide_gd_mod. Προσπάθησα να το κάνω modprobe, φορτώθηκε,
αλλά μου λέει στο dmesg (όπως και πριν φορτωθεί):
[    1.265866] ide0: no devices on the port

Aντίθετα, όταν φορτώνει ο 2.6.30 παίρνω:
[    1.245574] Probing IDE interface ide0...
[    1.532374] hda: WDC WD3200AAJB-56R1A0, ATA DISK drive

Αν κάποιος καταλαβαίνει εδώ τί συμβαίνει, ας με διαφωτίσει.

Κατά τα άλλα, αν για παράδειγμα ήθελα να φορτώσω με το χέρι (modprobe)
τα modules για να παίξει, με ποια σειρά θα έπρεπε να φορτώσω τα modules;
Ποια είναι dependencies ποιων;

Αν τυχαίνει κανένας με πολύ ελεύθερο χρόνο, ή παρόμοιο πρόβλημα να θέλει
να το ψάξει, έχω βάλει σε ένα tar.bz2 τα lshw, lsmod, lspci, dmesg
outputs και για τους δυο kernel.

http://postmortem.csd.auth.gr/~gpall/versteckt/pata.tar.bz2

ciao!
G.