Re: [Fwd: Re: Conversion of Greek to UTF-8?]

2010/4/13 galaxico <galaxico@quad-nrg.net>:
> Λοιπόν άλλο ένα thread που αναδεικνύει με ανάγλυφο τρόπο το γιατί η
> "κοινότητα" του Debian είναι στην κατάσταση που είναι.
>
> Το αναδεικνύει βέβαια γι' αυτούς που ΘΕΛΟΥΝ να καταλάβουν και να δουν και
> όχι να υπεκφεύγουν (συνειδητά ή ασυνείδητα) πίσω από κοινοτοπίες και
> κενολογίες περί "προσωπικών", "βεντετισμών", "δεξιοτήτων" και άλλα τέτοια
> παδιαριώδη. Λες και έχω εγώ πχ. να μοιράσω τίποτε με τον Φαίδωνα ή με
> οποιονδήποτε άλλον.
>
> Αφού λοιπόν κανείς δεν θλίβεται που το Debian λάμπει δια της απουσίας του
> [...]

Δίκιο έχεις!! Η κατάσταση είναι αίσχος!!! Οι πτωχοί μεταφρασταί θα
μπορούσαν κάλλιστα να ανοίξουν ένα μεταφραστικό γραφείο όπου θα
λάμψουν δια της παρουσίας τους και θα έχουν και κέρδος, αλλά αντί γι'
αυτό κάθονται και μας μαθαίνουν σωστά ελληνικά αφιλοκερδώς. Αυτοί
πτωχαίνουν για μας κι εμείς δεν το εκτιμάμε.

Δάκρυσα και με την παρατήρηση για το ΕΛ/ΛΑΚ... Κάθε κοινότητα
χρηστών/μεταφραστών που έχει δει το Δέβ-Ίων, τη Μανδραγορίβα, το
Ζωάκι, το Ανθρωπότητα για άλλους και άλλες διανομές είτε από κοντά
είτε από μακριά και έχει να προτείνει και άλλες ονομασίες, πρέπει αν
μη τι άλλο να συγκεντρώνεται κάθε τόσο για να δείχνει τη δουλειά της
σε όποιον ασχολείται με ανοιχτό κώδικα (ειδικής επικοινωνίας)...

Τώρα εσείς οι "super-προγραμματισταράδες"  μας που ακούσατε "ανοιχτός
κώδικας" και νομίζατε ότι σημαίνει "ανοιχτός κώδικας προγραμματισμού"
να μάθετε πρώτα σωστά ελληνικά και μετά να παραπονιέστε. Πηγαίνετε να
προγραμματίσετε να ανασάνει και η λίστα και η κοινότητα των
καταπιεσμένων φιλολόγων.

Αμάν πια με τους αγράμματους!!
Ελένη