[Fwd: Re: Conversion of Greek to UTF-8?]

Λοιπόν άλλο ένα thread που αναδεικνύει με ανάγλυφο τρόπο το γιατί η
"κοινότητα" του Debian είναι στην κατάσταση που είναι.

Το αναδεικνύει βέβαια γι' αυτούς που ΘΕΛΟΥΝ να καταλάβουν και να δουν και
όχι να υπεκφεύγουν (συνειδητά ή ασυνείδητα) πίσω από κοινοτοπίες και
κενολογίες περί "προσωπικών", "βεντετισμών", "δεξιοτήτων" και άλλα τέτοια
παδιαριώδη. Λες και έχω εγώ πχ. να μοιράσω τίποτε με τον Φαίδωνα ή με
οποιονδήποτε άλλον.

Αφού λοιπόν κανείς δεν θλίβεται που το Debian λάμπει δια της απουσίας του
από οποιαδήποτε δράση ΕΛ/ΛΑΚ και αφού κανενός το αυτί δεν ιδρώνει (και
κυρίως των "super-προγραμματισταράδων" μας, γιατί εμείς "πτωχοί
μεταφρασταί" τι να κάνουμε), αφήστε το καλλίτερα, ας μην το κουράζουμε...