Εργασία σε γραφικό περιβάλλον μακρινού υπολογιστή

Γεια σας,
Από τον υπολογιστή μου που τρέχει Debian unstable, με στατική διεύθυνση IP,
θέλω να μπαίνω σε υπολογιστή που βρίσκεται σε άλλη πόλη, τρέχει επίσης Debian
unstable, με δυναμική διεύθυνση IP (CONNX ADSL) και να βλέπω ή και να
εργάζομαι στην επιφάνεια εργασίας του KDE.

Ξέρω ότι αυτό μπορεί να γίνει με χρήση ssh. Υπάρχει κάποιo σχετικό εγχειρίδιο
με οδηγίες για το πως γίνεται αυτό (ρυθμίσεις κ.λ.π), για Debian ή για Linux
γενικά;

Ευχαριστώ
Δημήτρης