Πρόβλημα με keyboard layouts

Καλημέρα,

έχω το εξής πρόβλημα σε μια φρέσκια εγκατάσταση του 5.0.3 (κατά την εγκατάσταση διάλεξα ως χώρα την Ελλάδα αλλά ως γλώσσα τα αγγλικά): όταν πάω να προσθέσω και την ελληνική γλώσσα στο πληκτρολόγιο για να μπορώ να γράφω ελληνικά όλα πάνε καλά. Όμως μετά στην επόμενη επανεκκίνηση δεν μπορώ να γράψω ελληνικά. Η ένδειξη στο panel μπορεί να αλλάξει αλλά γράφει (από USA σε Gre) και πάλι στα αγγλικά. Επίσης παρατήρησα ότι αν κάνω δεξί κλικ στην ένδειξη πληκτρολογίου (είτε στο όταν γράφει USA είτε όταν γράφει Gre) και επιλέξω "Show current layout" μου ανοίγει ένα νέο παράθυρο όμως αντί να δείχνει κάποιο πληκτρολόγιο το παράθυρο είναι κενό.

Για να βγω από αυτήν την κατάσταση πρέπει στο "Keyboard Layouts" να πάω στη 2η καρτέλα και να πατήσω στο "Restore to defaults" οπότε έτσι μένει μόνο το αγγλικό και στη συνέχεια ξαναβάζω και το ελληνικό (add>Greece>add>close).

Αυτό το κάνω κάθε φορά που ανοίγω τον υπολογιστή...

Τέλος, στο αρχείο /etc/X11/xorg.conf η καταχώρηση για το πληκτρολόγιο έχει ως εξής:
Section "InputDevice"
    Identifier    "Generic Keyboard"
    Driver        "kbd"
    Option        "XkbRules"    "xorg"
    Option        "XkbModel"    "pc104"
    Option        "XkbLayout"    "us"

Δεν θα έπρεπε να γράφει και τα ελληνικά;