Re: Πρόβλημα με ελληνικά fonts στο Testing

Στις 17 Νοεμβρίου 2009 5:46 μ.μ., ο χρήστης Jason Filippou
<jason.filippou@gmail.com> έγραψε:
> Το συγκεκριμένο πρόβλημα το αντειμετωπίζω όχι μόνο στο kate, αλλά και
> στο pidgin, λόγου χάρη, όπου κάποιο contact έχει όνομα στα ελληνικά.

Όταν εσύ έχεις γράψει το όνομα ή κάποιος άλλος;
Αν εσύ το γράφεις τότε κάτι δεν γίνεται καλά στο configuration
Αν ο άλλος το έχει γράψει αυτό γίνεται γιατί ενώ στο debian
χρησιμοποείται κωδικοποίηση UTF-8 ο άλλος χρησιμοποιεί κάποια άλλη.

Για να δοκιμάσουμε, εγκατέστησα το pidgin και σε έβαλα στους φίλους μου.
Κανονικά καθώς έχουμε και οι δύο debian θα πρέπει να μπορείς να δείς
το όνομά μου που είναι στα ελληνικά.

Στο kate τελικά τι έχεις στις Ρυθμίσεις -> Ρύθμιση του kate ...
        -> Συστατικό επεξεργαστή -> Άνοιγμα/Αποθήκευση ?

Γιώργος Φαμέλης