Re: Πρόβλημα με ελληνικά fonts στο Testing

Κατ' αρχάς θα πρέπει να δείς σε τι κωδικοποίηση έχεις σώσει το αρχείο

Αυτό θα το δείς από το μενού του kate
     Ρυθμίσεις -> Ρύθμιση του kate
         -> Συστατικό επεξεργαστή -> Άνοιγμα/Αποθήκευση

Η εικόνα που δείχνει πάντως μοιάζει να βλέπεις με κωδικοποίηση UTF-8
αρχείο που έχει κωδικοποίηση Ελληνική είτε ISO 8859-7 είτε cp 1253

Γιώργος Φαμέλης

Στις 17 Νοεμβρίου 2009 9:51 π.μ., ο χρήστης Jason Filippou
<jason.filippou@gmail.com> έγραψε: