Πρόβλημα με ελληνικά fonts στο Testing

Καλημέρα,

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τα ελληνικά fonts στο debian.
Συγκεκριμένα, ενώ αυτή τη στιγμή που γράφω το παρόν μήνυμα όλα
φαίνονται μια χαρά και θα φαίνονται ακόμα και αν σώσω το draft, σε
πολλές περιπτώσεις, όπως αυτή που φαίνεται στο παρακάτω screenshot:

http://i128.photobucket.com/albums/p190/Bulgarian_Toothpaste/codecomments.png

Οι ελληνικοί χαρακτήρες φαίνονται όπως φαίνονται. Υπάρχει κάποιο
πακέτο το οποίο μπορώ να εγκαταστήσω ή  κάποιο fix; Από keyboard
layouts είμαι οκ, έχω εγκαταστήσει και τα δύο και στο ελληνικό layout
έχω το simple variant.

Thanx,