Re: Απώλεια ήχου από web browsers στο squeeze

2009/11/7 Jason Filippou <jason.filippou@gmail.com>:

> 1) Ναι, υπήρχε και πριν την εγκατάσταση του pulseaudio.
>
> 2)Χρησιμοποιώ την έκδοση LNX 10.0.32.18

Μόλις 'εκανα ένα reboot του συστήματός μου και μου βγήκε ένα
notification στο startup το οποίο έλεγε το εξής, πάνω - κάτω (μετά από
5 seconds εξαφανίστηκε, όπως και τα περισσοτερα kde notifications)

Notification from Phonon : The audio (?) HDA Intel ALC883 Analog does
not work correctly. Falling back to pulseaudio.

Αυτό το μήνυμα, προφανέστατα και δεν υπήρχε πριν την εγκατάσταση του
padevchooser, το οποίο έφερε στο σύστημά μου το pulseaudio. Σαν
αποτέλεσμα του μηνύματος αυτού, σταμάτησα να έχω ήχο από το σύστημά
μου, αυτό όμως διαπίστωσα ότι σευνέβαινε για δύο λόγους:

α) Μαζί με το notification που πεταγόταν γινόταν mute και το Kmix, το
ξε-mutara και έλεγξα από τον mixer του KMix ότι όλα τα audio channels
είχαν ικανοποιητική ένταση. Αυτό συνέβαινε.

β) Και πάλι μαζί με το notification, από το volume control του
padevchooser, είχαν γίνει mute τα output devices μου, ενώ το input
device μου, το μικρόφωνο, είχε πολλή χαμηλή ένταση. Ξε- mutarontας τα
output devices είχα και πάλι ήχο στο σύστημά μου, το πρόβλημα όμως με
τον flash player επιμένει: No sound.

Ο στόχος δηλαδή του παρόντος μηνύματος ήταν να σας πω ότι με την
εισαγωγή του padevchooser / pulseaudio στο σύστημά μου έχει
δημιουργηθεί μια έξτρα δυσκολία στο να έχω ΓΕΝΙΚΑ ήχους στο startup
του debian. (Πρέπει να κάνω τις από πάνω ρυθμίσεις, είναι κάπως
κουραστικό και ανώφελο).

Ευχαριστώ.