Re: Απώλεια ήχου από web browsers στο squeeze

2009/11/6 V13 <v13@v13.gr>:

> a) Ayto poy theleis einai to Volume Control kai oxi ta Meters
>
> b) Den eipes an *prin* trekseis to padevchooser etrexe to pulseaudio
>
> c) Apo tipote allo exeis ixo? Me poio tropo?
>
> d) An ontos exeis pulseaudio kai exeis perissoteres apo mia kartes ixoy (p.x.
> hdmi kai onboard) tote mporei na stelneis ton ixo se "lathos" eksodo. Kai ayto
> to allazeis apo to Volume Control pulseaudio.

Λοιπόν, ας γίνω λίγο πιο αναλυτικός και σαφής, γιατί είμαι σίγουρος
ότι σας μπέρδεψα. Θα κάνω χρήση και screenshots.

System sounds υπάρχουν στο PC. Amarok, notifications του Λειτουργικού,
Tremulous, κτλ. Δεν υπάρχουν όμως ήχοι από flash player ούτε στον
konqueror ούτε στον iceweasel, ενώ το flash παίζει κανονικά. Το
youtube π.χ. τρέχει το video, αλλά ήχος γιοκ (ναι, η ένταση του video
είναι μη μηδενική, όπως και του KMix).

To pulseaudio δεν υπήρχε στο σύστημά μου πριν εγκαταστήσω το
padevchooser, και αυτό φάνηκε όταν το padevchooser το έφερε μαζί του,
ως dependency.

Ιδού αναλυτικά screenshots των διαφόρων λειτουργιων του padevchooser.
Συγχωρήστε την οριακά αστεία διαφορετικότητα των backgrounds, όμως τα
έπαιρνα σε τυχαίες στιγμές και δεν έχω το χρόνο (και το ενδιαφέρον)
για cropping.

http://s128.photobucket.com/albums/p190/Bulgarian_Toothpaste/?action=view&current=padevchooser.png

http://s128.photobucket.com/albums/p190/Bulgarian_Toothpaste/?action=view&current=padevchooser2.png

http://s128.photobucket.com/albums/p190/Bulgarian_Toothpaste/?action=view&current=padevchooser3.png

Στόχος: Να αποκτήσω ήχο στις flash εφαρμογές του web.