Re: Απώλεια ήχου από web browsers στο squeeze

2009/11/6 V13 <v13@v13.gr>:

> Yparxei periptosi na xrisimopoieis to pulseaudio. An to ps deiksei oti trexei
> "/usr/bin/pulseaudio" tote rekse to padevchooser (balto an den to exeis) kai
> des an einai muted o ixos apo to pulseaudio.
>
> <<V13>>

Ναι, εννοώ όντως τον flash player. Έχω εγκατεστημένο το
phonon-backend-xine, και εγκαθιστώντας το padevchooser (που
συμπαρέσυρε και το pulseaudio, που δεν ήταν εγκατεστημένο) δεν είδα να
έχει γίνει το output μου muted. Αντιθέτως, έβαλα ένα 5.1 stereo
surround setup, αλλά προκοπή δεν είδα. =/