Re: Απώλεια ήχου από web browsers στο squeeze

2009/11/6 Jason Filippou <jason.filippou@gmail.com>:
> Καλησπέρα,
>
> Μόλις εγκατάστησα ένα φρέσκο σύστημα squeeze στο PC μου και, ενώ έχω
> ήχο και από το σύστημα και από γενικές εφαρμογές, δεν έχω ήχο ούτε από
> konqueror ούτε από iceweasel. Τί μπορεί να συμβαίνει; Το Kmix δεν
> είναι muted, for sure. Το παρακάτω output της lspci ίσως να είναι
> χρήσιμο:
>
> jason@debian:~$ lspci | grep Audio
> 00:1b.0 Audio device: Intel Corporation 82801H (ICH8 Family) HD Audio
> Controller (rev 02)
> 01:00.1 Audio device: nVidia Corporation Device 0be2 (rev a1)

> [...]

Όταν λες οτι οι browsers δεν έχουν ήχο, εννοείς μαλλον τον flash player, έτσι;
Δεν ξέρω τι ακριβώς μπορεί να παίζει, αλλά μιας και μιλάς για kmix και
konqueror, υποθέτω οτι χρησιμοποιείς kde, και άρα θα σου δώσω 2
βασικές συμβουλές που συνηθίζω να δίνω σε χρήστες kde για προβλήματα
ήχου:

Καταρχήν, αν τυχόν έχεις εγκατεστημένο το pulseaudio, αφαίρεσέ το.
Μπορεί να είναι καλό σύστημα, αλλά δυστυχώς δεν παίζει out-of-the-box
όπως θα έπρεπε.

Κατα δεύτερον, βεβαιώσου ότι εχεις εγκατεστημένο το
phonon-backend-xine και όχι το phonon-backend-gstreamer. Σε φρέσκο
σύστημα βέβαια λογικά θα πρέπει να έχεις το xine, αλλά ελεγξέ το καλού
κακού, αν και δεν σχετίζεται άμεσα με τον flash player.