Nvidia vs ΑΤΙ chipsets στο Debian

Καλησπέρα,

Η κάρτα γραφικών μου τα 'φτυσε, και επεξεργάζομαι την αγορά μιας καινούριας low - end κάρτας. Επειδή όμως στο μηχάνημα το οποίο θα τη φοράει θέλω να τρέξω και debian, βρίσκομαι εν μέσω ερεύνης για το τί chipset θα πρέπει να πάρω, Nvidia ή ATI. Από την εμπειρία σας, στο Debian, ποιό chipset είναι πιο πιθανό να μη μου εμφανίζει προβλήματα; Θέλω να τρέχω κατ' ελάχιστον X χωρίς προβλήματα, και από κει και πέρα για KDE effects έχει ο Θεός, τόσον καιρό χωρίς αυτά ζούμε, δε θα πεθάνουμε κιόλας.

Ευχαριστώ,

Ιάσων