Re: [Bulk] Re: Προδιαγραφές μαθητικών Netbooks

2009/10/4 Akis Foulidis <airness@the.forthnet.gr>:
> [...]

Από τη δική μου οπτική γωνία, σίγουρα πολλά πακέτα ελεύθερου λογισμικού
και το "linux" (τόσο ο πυρήνας όσο και οι διανομές) υπερτερούν σε κάποια
σημεία και μειονεκτούν σε άλλα σε σχέση με τις αντίστοιχες proprietary επιλογές
αλλά αυτό δεν αναιρεί το ότι είναι mainstream.

Στις μέρες μας, σε πολύ λιγότερες περιπτώσεις (έως ελάχιστες) λες "linux" και
σε κοιτάνε σα να μιλάς κινέζικα, ακόμα και άνθρωποι όχι ιδιαίτερα σχετικοί με
υπολογιστές.

Το ubuntu, το android και τα διάφορα μηχανηματάκια (κυρίως εξοπλισμός δικτύωσης
που τρέχουν "embedded linux" έχουν πιθανότατα βοηθήσει αρκετά σε αυτό.

Επίσης η "προσήλωση" και ο ενθουσιασμός αρκετών μελών της κοινότητας
(που ενίοτε φτάνει στα όρια του φανατισμού) έχει βοηθήσει επίσης (αν και
σε μερικούς λειτουργεί μάλλον αποτρεπτικά).

Ως τώρα από τα άτομα που έχω γνωρίσει στη στρατιωτική μου θητεία (που
μπορεί να πει κανείς ότι είναι σχεδόν ένα random sample της ελληνικής ανδρικής
κοινωνίας από 19-32 χρονών, αρκετοί χρησιμοποιούν ήδη linux (με αποκορύφωμα
έναν που έχει το δικό του cluster με powerpc επεξεργαστές για μουσική παραγωγή!)
όλοι το γνωρίζουν και τουλάχιστον 3-4 μου έχουν αναφέρει ότι έχουν κάποιο
φίλο που "μονίμως προσπαθεί να αποδείξει ότι το linux είναι καλύτερο".
Να σημειώσω ότι κανένας από τους παραπάνω δεν έχει σπουδάσει κάτι
σχετικό με πληροφορική.

Όλα αυτά μου "μυρίζουν" σίγουρα mainstream ανεξάρτητα από την όποια σύγκριση
με πακέτα proprietary (ιδιοταγούς;) λογισμικού αλλά φυσικά YMMV.

Παντελής